Thursday 9 August 2007

just a thought

De ce ti-e frica nu scapi, asta am mai zis-o si cu alte ocazii. Dar nu ma asteptam sa nu scap nici de ce nu mi-e frica. :) Si totusi, pasarelele fal fal, vantul fosh fosh, fluturasi, floricele, vara soare, viata e frumoasa.

Sentimentul e reciproc, as putea sa ma laud dar adevarul e ca I don't get this shit. Adica de ce pasarelele fal fal, si vantul fosh fosh. Mi-ar place sa existe un dumnezeu, sa-l pot lua de guler si sa-l intreb "Mai nene, pana la urma, de ce ne facushi? Te plictiseai rau?". Eu sunt om intelegator dar asta cu sforile n-o inteleg. Zau asa.

Si mai sunt unii dom'le, nici ei nu stiu ce vor. Si taman atunci cand stiu eu ce vreau nu mai stiu ei. Si cand stiu ei mi-e teama mie si uite asa e un cerc ermeneutic cum scria o colega printr-un curs, ca-mi venea sa o iau si pe aia de guler s-o intreb ce dracu cauta la facultatea asta. Old shit, mi-a ramas si acum in minte.

Am niste cerculete de plastic pe birou, sunt ceva tare interesant. Ma joc cu ele, stupid. Vantul bate, pasarelele ciripesc, soarele luceste. Viata e frumoasa.

No comments: