Thursday 20 September 2007

printesa razboinica

Io sunt fan Xena. Zau ma, imi place serialul, m-am uitat la el, ma trezeam duminica dimineata ca sa ma uit la Xena. Acum se da in reluare pe Antena1 si ma uit si acuma, ca e misto.

Ma, dar eu nu pricep ceva la Xena asta. ma, deci aia traieste pe campuri, da? Am vazut io, cum dormea prin boscheti pe langa foc. N-are casa, n-are job. Nu zice nimeni de unde face rost de bani de mancare. Nu conteaza, sa zicem ca are. Dar ce nu pricep eu e faza cu machiajul. De unde are Xena machiaj. Si cand dracu are timp sa se dea cu el? Ca de machiat e mai mult decat evident ca e machiata.

Ma, deci una din asta care sta prin boscheti si vagabondeaza pe unde apuca ar trebui sa arate ca o sperietoare. Nemachiata, necoafata, cu mustata. Cu par pe picioare. Unde dracu se epileaza Xena, ma? Ca pe vremea aia se epilau doar aristocratele. Da, ma, zau, am citit eu. Ma, si avand in vedere conditiile de igiena in care traieste, cel putin paduchi tot are.

Si in loc de aia vedem o Xena spalata, coafata, pieptanata (numa in filme se bat astia cu parul desprins, ma, da in toate filmele, de parca in realitate ar face cineva prostia asta) epilata, cu manichiura intacta, machiata. Cu ce balsam s-o fi dand aia de nu se ciufuleste dupa toate cascadoriile alea.

Deci mitul Xena, jos cu el. Nu exista, ma. Da' e misto serialu'.

No comments: