Tuesday 17 June 2008

Who the fuck .. ?!

Who the fuck is zoso? Ajung si eu de pe un link pe altu pe blogu' aluia. Bene, citesc vo' juma de articol pana imi dau seama unde sunt. Exprimare pretioasa, fitze de cafenea literara. Data trecuta cand am citit din zoso (ca ii facea unu' reclama la greu), l-am catalogat drept carnat (adica neinteresant pentru patrie). Frate, adicatelea e unu' care are cate o opinie despre orice misca. Daca ar avea si umor m-as abona si eu. Ca opinii, multzam, avem si noi.

Si asta, zoso, zice asa, ca el nu e cocalar, ca e elitist. Adicatelea un fel de snob, asa, caruia i s-a urcat blogareala la cap si se crede vedeta. Nenea, si cu gasca ta de elitisti, va urez la cat mai multa eliteala. La fel cum manelistilor le urez cat mai mult aur. Fiecare cu "valoarea" lui. Fara numar.

5 comments:

Anonymous said...

zoso e un tip care initial s-a evidentiat prin subtitrari la filme pe net (asa dupa ureche, ca deh, e mult mai mult de munca sa le sincronizezi si traduci dupa subtitrarile originale). Mai tarziu a descoperit "blogosfera" si avand deja o baza de fani a dat lovitura. Cand s-au trezit "elitele" romanesti ca exista asa ceva ("blogosfera"), era deja prea tarziu (mai ales ca intre timp tipul invatase de pe net tot felul de chestii care le erau utile celorlalti si deci ei au ales varianta "free": ma pun bine cu zoso, da bine si eventual ma mai si ajuta la una-alta in legatura cu net-ul). Inchipuie-ti un fel de "jiji" pe net ...

salahhe said...

Imi inchipuiam eu. N-am nimic cu baiatu', foarte bine ca face ce face, treaba lui, dar cand am vazut si treaba cu elitismul m-a luat cu ras.

Anonymous said...

zoso si tipi ca Ciutacu sunt cei care "ne reprezinta" pe net. Ei sunt pe placul proaspetilor "cadoritisiti" de RomTelecom cu cate un calculator la incheierea unui contract pe mai multi ani de zile. Link-uri ca acesta sunt mult mai greu de digerat daca pana si existenta lor pare unora redundanta. Terifiant e insa faptul ca ei sunt cei care voteaza pentru viitorul Romaniei ...

salahhe said...

M-am uitat asa, de aiurea pe site-ul ala. Nu am intrat foarte adanc in problema, subiectele pe care le-am intrezarit erau fumate cam de multisor, toata pagina are un miros batranesc si puhav. Da, e redundant, mult prea conservator, mult prea limitat. Nu cunosc subiectul, nu cunosc persoana, decat din auzite. Dar, din intamplare, am dat click acolo la un film in care nenea Paler asta zicea ca i s-o facut lui rusine ca e roman. Auzi ma, i s-o facut rusine! Eu ... sunt mandru ca sunt roman. Pentru ca tara noastra e al dracului de misto, si oamenii din ea la fel de misto. Si uscaturile noastre nu sunt cu nimic mai prejos decat usacturile altora. Deci, nu stiu ce invartea nenea Paler, da' io mi-am perdut respectu' fatza de el odata cu faza asta. Si nici nu ma mai intereseaza cine a fost.

Anonymous said...

Tz, tz, tz ... ai uitat sa pomenesti de unguri! :))