Friday 13 August 2010

Dear Microsoft

Din cand in cand am treaba pe un anume calculator. De fiecare data cand intru pe el, sare un butonas in coltul de jpos al ecranului care imi spune: "You may be a victim of software counterfeiting... bla bla".

Ei bine, as avea si eu o mica dorinta. Schimbati si voi textul in "You may be a beneficiary of software counterfeiting. Congratulations. You have a faulty and buggy product that doesn't work properly for FREE instead of having a faulty and buggy one and pay microsoft for it."

Sau pot sa schimb eu textul... nevermind ;).

2 comments:

Anonymous said...

that's no good sweety, esti victim pt ca ti-au depistat ei ca nu ai licenta pe "ferestre", ai dat pe undeva instal la o aplicatie genuine sau ceva de genu. o sa te tot bata la cap, trebuie reinstalata shmecheria. Eu zic ca trebuia pusa virgula dupa victim si reformulata fraza. Ce tare, de fapt compul tau e victima, nu tu, uite cum ne fac, animalele, sa ne identificam cu hardughiile detinute de noi.

salahhe said...

Pai nu e al meu calculatorul, e al aluia si ala a dat cu clicku unde nu trebe. I don't really give a shit dar ma distreaza de fiecare data cand vad chestia.