Thursday 2 September 2010

Fuck you very much

De ceva vreme pe bloagul meu se trezesc sa "comenteze" diversi cu link-uri la site-urile lor de cacat care nu intereseaza pe nimeni. Includ aceste manifestari in categoria trolling. De astazi site-ul meu oficializeaza

ZERO TROLLS TOLERANCE POLICY

In categoria trollilor includ urmatoarele comentarii:
Comentarii care:
- nu au legatura cu subiectul
- contin in subiect, mesaj sau alte particule link-uri catre site-uri de vanzari, propagnada, publicitate si/sau cu continut ilegal, imoral, inestetic, violent, rasist, nazist etc. etc.; deci, in general, site-uri care cer ceva si nu doar ofera.
- contin exprimari care, din punct de vedere gramatical, insulta limba romana. (just because I care)

Să nu aud proteste. My pussy-blog - my fucking rules!

4 comments:

Anonymous said...

taaantiii, da vreau si eu sa-mi fac reclama la o bautura miraculoasa, inventata de mine!!!
iei o gura si te transformi in troll tanti... sa vezi ce fain e!
daca stergi acest mesaj, jur ca n-ai inima!!!!! o sa te usuci in cuptorul iadului etc etc.

salahhe said...

Bine fa, ca si tu imi faci la Shiva. Si ca sa vezi ca am inima iti cer numa 10% procent.

Petre said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Petre said...
This comment has been removed by a blog administrator.