Thursday 9 April 2009

Coana Salahhe faţă cu reacţiunea

Fraţilor, e lată, da e de bine. Puseră ai noştrii rivoluţie în Moldova. Bravo mah, las că e bine, trebuia şi asta o dată. Io sunt pentru. Acu ce nu înţeleg io e de ce se cacă toată lumea pe ei.

Voronin a făcut-o de oaie. Putea să fie mai subtil dacă nu era comunist. Normal ar fi ca toată lumea să îi dea peste mânuţă şi să îi zică "Pfui, caca, baieţel rău!". Pe dracu. Americanilor li se fâlfâie ca întotdeauna, UE-le, inutil ca de obicei, se eschivează, politicienii din România fac apeluri la non violenţă. Tiliviziunile din România au găsit caşcavalu şi acu rod la el, porcul de Păunescu a scos râtul cu nesimţire şi guiţă cum îi e obiceiul, fiecare cu a mă-sii.

Noi de pe partea asta a Prutului ne bucurăm, susţinem şi noi, barem la nivel teoretic, debandada şi sperăm să le pice comuniştilor mucii în fasole că noi i-am mai fasolit şi pe alţii, tot comunişti, şi dacă ne supărăm facem urât pe tema asta, că avem antecedente.

În toata treaba asta se gaseste, evident, un muţunache de pe altă lume care stă şi se miră ce e, frate, cu toată agitaţia, adică ce ne doare pe noi de Moldova? Că ce i-a apucat pe aia debandada, mămica lor de huligani. Băi, pe cuvântul meu, cât de tâmpit poate fi Mircea Badea? Şi cât de pe lângă? Io înţeleg să stai la căldurică şi să ţi se fâlfâie da măcar taci dracu din gură, nu te lăuda că eşti tâmpit.

Altă categprie de căcăcioşi sunt ăia de peste Prut, politicienii. Nu comuniştii, ăilalţi. Doamne fere să zică vreunu că e pentru, le tremură chiloţii în laşitatea lor, caracteristică politicienilor. Păi dacă avea unul coae să ia frâiele şi să organizeze treaba, acu era Voronin după gratii şi ăla erou naţional. Dar, la fel ca şi în România, coae au doar studenţii, politicienii sunt învechiţi, murdari, morţi. Tot în tineret stă speranţa.

Aşa, şi cu rivoluţia: baftă, mă! Şi doamne fere să daţi şi voi peste vreun Ilescu, că noi ne-am luat o ţeapă cu ăla... antâia. Hai să fim sănătoşi. Şi cu curaj, că şi in opjnouă tot noi am făcut-o, nu ne-a ajutat nime. O mai facem o dată, ce pula mea!

No comments: