Saturday 19 November 2011

Mic ghid al omului important

Băi, eu sunt fan Ted talks. Cine nu ştie ce e alea sa dea un sărci pe gugl, că merită. Şi, evident că fetişu meu e să ajung tocăriţă la Ted şi să vază lumea ce deşteaptă e eu şi uite ce mi-a fâlfâit mie mintea. Aşa că îmi fac discursuri pe care le ţin aerului cand sunt pe drum, să îmi mai trec de plictiseală şi de frig.

Na, azi fiind zi cu audienţă, bag eu:

Există oameni pe lumea asta care sunt puternici. Şi nimic nu e mai dulce, când ai putere, decât s-o foloseşti în folosul celor care au nevoi. Cei care au nevoi sunt din două categorii: cei care vizează să fie ajutaţi să nu mai aibă nevoi şi cei care visează să fie ajutaţi pur şi siplu. Io n-am nici atat cât să dau, nici n-am nevoi prea mari cât să fiu nevoită să cer. Nici timpul meu liber nu-l donez decât propriilor mele plăceri. Sunt într-o auree clasă de mijloc, nici prea prea nici foarte foarte, plutesc senina în ciorba mea călduţă. Naşterea şi moartea mea n-au ajutat şi nici dăunat universului sau măcar lumii, sau chiar micuţei mele lumi personale.
(fiţi atenţi că aici îmi pică o fisă)

Dar, până la urmă, cei care au influenţat lumea, ce-au făcut? Invenţii, războaie... vax. Există, mai exact au existat, doi oameni care au influenţat radical şi total istoria omenirii. O femeie, denumită, romantic, Eva. Mama noastră, a tuturor, al cărei adn îl împărţim cu toţii. TOŢI oamenii existenţi astăzi pe pămât! Şi un bărbat, denumit Adam, care a trăit 11.000 de ani mai târziu după Eva, al cărei adn îl avem toţi. Nu cred că există alţi oameni, din câţi cunoaştem astăzi, care să fi avut o influenţă mai mare asupra fiecăruia dintre noi, asupra istoriei globului, asupra tuturor oamenilor de pe toate continentele, din fiecare ţară, oraş, sat, trib, whatever, decât aceşti părinţi comuni pe care îi avem cu toţii.

Şi singurul lucru pe care ei l-au făcut pentru asta a fost să se fută. Cel mai important lucru din toată viaţa lor a fost... fututul. Cel mai important lucru din viaţa noastră, cel care ne defineşte la nivelul cel mai de bază, este fututul acestor doi oameni. Mai mult, fututul este sursa însăşi a vieţii noastre. Cred că nimeni nu poate spune că ar fi putut exista fără futut. Mă rog, poate vo clonă, dacă are chef să facă pe deşteapta. Însă cel mai important lucru pe lume, cel care ne defineşte ca specie, ca supravieţuire, ca element de bază şi absolut necesar în vieţile noastre este fututul.

(Aici îmi mai pică o fisă)

Ştiam eu! Ştiam undeva, înăuntrul meu, deşi sunt un parazit, un zero, un neutru din punct de vedere al activităţii mele de zi cu zi, deşi n-am ridicat niciodată un deget pentru sau împotriva cuiva, că eu contez, că ceva fac bine. Fuck bine! Ceea ce vă urez şi dumneavoastră.


P.S. Nu mă pot abţine să nu mă gândesc că instituţia care are cea mai mare influenţă asupra omenirii în ziua de azi, ca număr de persoane şi ca nivel de influenţă, adică la cel mai mic şi intim nivel, este religia. Şi care e lucrul contra căruia luptă majoritatea lor: tocmai futaiul. Păi să nu îi bagi în pizda mamii lor de idioţi?

No comments: