Wednesday 2 November 2011

Castravetele Montan

Primesc, pe lângă obișnuitele cârnațuri eco, pe mail, un mesaj cu "uai ce nașpa e ăia de la gold corporeișăn că uite că plătesc televiziunile ca sa le facă publicitate pozitivă, vezi că pe tine te interesează". Evident, rahaturile astea, nici dacă ar fi adevărate nu ar interesa pe nimeni. Pentru că ne doare în cur. Că dacă nu ne-ar durea fix acolo ne-am pune întrebarea: da pe tine cine pula mea te plătește să scrii căcaturile astea? Dacă sunt clauze secrete de unde știi tu, mă? Și de ce nu ne spui și nouă de unde știi, că poate te credem. Dacă ne și dai ceva dovadă.

Mă, eu îmi bag toate organele genitale de care dispun în ăștia cu Ridichea Montană a lor. M-am săturat. Salvați Roșia Montană. Ce sulă să salvezi acolo, mă? Ce mai e de salvat? Iarba sau ce? După ce vin ăia și le oferă țăranilor să le mute casele întregi cu toate gunoaiele de prin ele pe ălălalt munte, plus vestigiile istorice, adică 3 gropi, și le mai dau și bani cât n-a văzut neamu lor cu vestigii cu tot de la Burebista, vin niște puleți și spun că nu.

Io nu zic că aurul ăla n-ar fi bine să îl dăm ăstora care să bage banii în buzunaru lu Băse, pe care cine pizda mamii lui l-a votat să mă pupe la dorsală, io nu zic că n-ar fi nașpa cu cianurile alea și așa. Ce zic eu e că Conopida Montană n-are nici o mânecă cu treaba asta. Ăia e bine mersi. Mai puțin că sunt folosiți de unii ca paravan pentru a atrage simpatie. Vai săracii oameni și săracele vestigii! Ce să zic. Parcă sunt amerindieni în rezervație ăia și ar trebui cuiva să i se flendure că de bogați ce ajung o sa li se fîlfîie de vestigii și tradiție și istoria pe care oricum n-o cunosc.

Da parcă nu dă bine să faci campanie cu: nu-i lăsați să exploateze aurul că ne iau procent. Și mai bine stă acolo nefolosit că poate ne cumpărăm noi odata scule să îl exploatăm, care o să ne coste dublu cât procentul pe care îl dăm acum ăstora. Dar decat să profite Băse și canadienii mai bine să nu profite nimeni.

Sună așa, un pic.. nu știu cum.

No comments: