Wednesday 13 June 2007

Lucky - partea III

Mi-a furat unu telefonul. History repeats itself.

Mi-a luat mama telefon nou, al' mai tare ever. Am fost happy o zi, cre' ca cea mai happy persoana careia i s-a furat telefonul vreodata.

Dupa ziua aia a inceput tam tam-ul. De atunci am ce mai infioratoare nenorocita de durere de stomac combinata cu cele mai tampite efecte si senzatii, de la sculat noaptea de durere si pana la urlat pe buda din cauza aciditatii produsului, plus ca daca stai cu mine 15 minute intr-o incapere neaerisita risti sa te asfixiezi. Ce sa zic, sunt a dracului de sexy... si cand m-au vazut astia ca iau nu mai putin de 7 pastile intr-o tura aveau o fata de "asta e drogata" combinata cu mila.

Proiectul meu s-a dus dracului. Asta stiam. Nu tineam neaparat sa descopar in momentul finalului exact ce trebuia sa fac eu de la inceputul lui. Asa e cand te apuci de chestii in premiera, acuma as sti cum sa procedez. 2 late ... it's fucked up. Cu toate ca mi-am indeplinit obiectivul, adica sunt intre cotele estimate. Ceea ce inseamna ca am estimat oarecum corect cu marja de siguranta cu tot. I hate bad management .. especially when that is me. Bun ca sunt intre cote, preferam sa fiu pe masura sperantelor copiilor, dar asa e in tenis, sau mai exact, in sesiune.

Vreau meci de fotbal, vreau Gigi Becali, vreau Herculane, liniste, ceva cald in jurul meu. Vreau seri cu filme, vreau sa tacem impreuna, sa uitam impreuna. Vreau sa merg la dentist. Si la coafor. Bleah. Vreau sa nu mai am mereu dreptate. M-am saturat!

Astept cu interes ziua de maine.

No comments: