Wednesday 11 July 2007

get stupid part 2

Hai ca am dezvoltat o obsesie incercand sa aflu daca e aceeasi firma de pseudopublicitate care s-a mai facut de rahat si cu alte ocazii. Am si uitat cum se numeste de cand m-am enervat pe ei ultima oara. So ce am aflat so far:

Compania care produce padudenul se numeste Terapia SA cu un logo de altfel surprinzator de bun. Site-ul www.terapia.ro este infiorator si seamana a dracului de mult cu cel al creatorilor lui (softex). Dintre bube:
- e un layout prestabilit si luat de pe net, am facut si eu site-uri moca si la rapid asa, fara mari batai de cap, de acolo spatiile goale, blancurile inestetice
- scrisul este mult prea mic pentru o rezolutie care se respecta, as intelege daca layout-ul era pentru o rezolutie best-view mai mica dar la latimea lui ar fi stupid, incerc o rezolutie de 800x600 (da, stiu, ha ha) scrisul se vede cum trebe in schimb latimea incepe sa dea batai de cap
- ce e, mama cu culoarea aia? Astia care l-au vazut au bagat de seama logo-ul? Ce combinatie mega-desteapta puteau face din alea doua culori daca ar fi avut si un designer care sa lucreze la asta
- site-ul este manevrabil destul de greu daca esti incepator sau nu ai timp. Si din cate am vazut eu cei care se intereseaza de asa ceva nu prea au mana formata. Ma refer la butoanele destul de volatile si de deductiile pe care trebuie sa le faci cand cauti ceva pe la ei. Structura lasa clar de dorit

Ok, trecem la cei de la softex, mai vroiam sa vad daca cunosc vre-unul din celelalte produse ale lor dar este pur si simplu infernal sa cauti prin lista.

Spicuiesc din textul lor:
"Daca cautati o firma ..." sau o cacofonie, noi suntem solutia. How stupid.
"va livra performana prompta si sigura" imi traduce cineva ce ne livreaza?
"dezvoltare de apliatii web" :) no coment

Ok, asta a durat cam un minut cu scris cu tot. N-am sapat la greu dupa greselile astea, mi-au sarit in ochi. Rusinica "echipei de profesionisti".

Toate site-urile lor sunt facute parca dupa acelasi layout modificat doar ici pe colo, schimbate culorie si pozele. mai putin cel al primariei Viseul de jos sau de sus, mi-e lene sa verific. Viseu :) no coment. Fata de alte site-uri de primarii asta (http://www.primariaviseudesus.ro/) e chiar decent, ba chiar placut la privit. Asta doar comparativ pentru ca in rest cam scartaie. Si nu s-au putut abtine sa dea cu stangu in dreptul pe pagina de evenimente unde pe banner-ul cu "serbarile veceului (pardon, viseului)" sunt aruncate in scarba doua bucati de rahat moale cu exact culoarea potrivita.

Mda, astia au facut doar site-ul. E chiar injositor pentru o companie de talia Terapia SA sa foloseasca mai multe firme de servicii publicitare, daca nu are propriul departament de publicitate ceea ce e mai mult decat indicat pentru ceea ce sunt ei. Inca nu merge treaba in Romania si companii ca Softex sau nenorocitii cu relama televizata mai au loc pe piata.

Mai sap dupa aia cu reclama tv. Despre softex nu am nimic deosebit de spus, sunt banali pana la cer si innapoi, sunt curioasa totusi daca pozele de pe site-ul lor sunt cumparate sau luate de pe net prin metoda multpreaobisnuita a romanasilor nostrii de doi bani. Ma intreb pentru ca sunt chiar bune, nu neaparat potrivite cu continutul, dar bune.

No comments: