Saturday 19 April 2008

Bai, serios, lasati-va de droguri

Ma suna un amic. "Ce faci?" "Sunt in cada. Imi moare telefonul, te sun io cand ies." "Bai, fi atenta tre sa iti zic niste chestii. Ai cu ce sa notezi?" "Pai .. stii, sunt in cada si imi moare telefonul, ce ar fi sa te sun cand ies?" "Nah, deci, fi atenta ..." "Esti turc n-auzi ca imi moare tele... " Si, surprinzator, telefonul chiar moare. Il bag in aia masii. A doua zi: "Bai frate, ce dracu imi inchizi telefonu' in nas, treia sa iti zic chestiile alea." "Eram in cada, zi-le acuma." "Acuma nu le am la mine da era urgent." "Ei, bine ca nu mai sunt." Trosc! Ca sa se vada cum se inchide telefonul in nas. Frate, lasati-va de droguri. Am vre-o trei care fac fix asa.

Altu, pe mess, un pustiu'. Vb cu mine, plec pana la buda 5 minute. Ma intorc vr'o 7 buzz-uri. "De ce nu vorbestii cu mineeeeee. De la o vreme nu mai vb cu mine, nu ma mai bagi in seamaaaa." Frate, paranoia. "Ce ai, ma? Eram la buda." "Si de ce n-ai zis si tu un brb?" Mai, deci tre sa dau raportu'. Face: "De la o vreme nu mai vb cu mine." "Pai eu ce sa fac daca ma apelezi cand sunt la servic isi io acolo mai si lucrez din cand in cand." "NU! Ca te-am apelat si seara.Nu ma mai iubeeeeesti. Eu am nevoie de tineee sio tu nu vb cu mine" Fuck, ii dau ignor acusi. Zice: "Nah, oricum in 5 minute plec ca ma duc la pretena." Geez ...

Dimineata cand plec la job (btw I love my job, I am so happy, luni am un interviu :P, da ma duc numa ca sa ma mentin in forma) vecina de la doi cu usa larg deschisa. Bai, ce au astia frate de se aerisesc pe casa scarii? Azi dupamasa era un fum de zile mari, sa chemi pompierii nu alta, isi arsese probabil vaca mancarea. Alta data vin de la job ajung pe la etaju doi, si ma scap in gura mare: "bai ce pute!" (bai si putea!) Era aia cu usa deschisa, si mai era si in cadru usii, da' dracu o vazuse. Bai ce rahat e asta ma, sta cu usa deschisa, trec pe acolo si ii vad aleia toate alea din casa. Fuck. Sa ma suga. Ma bucur ca m-am scapat, nah. Dar de fapt faza cu drogurile e alta.

Trec pe langa un vecin, salut "buna ziua". Imi raspunde "buna sera". Da, ok, e 7 p.m. pentru tine asta inseamna sera. Trec pe langa altu' la 8 a.m. "buna dimineata". Imi raspunde: "buna ziua". Bai frate, sunt eu defazata? Am ceasu' dat nainte? Se trezeste lumea la 4 si au impresia ca pe la 9 e deja dupamasa? Si care e faza asta cu corectatul? Daca zice ala "buna ziua" pai poa' sa fie si 3 dimineata ca ii raspunzi tot cu buna ziua. Ca io asa fac. Sau asa as face daca m-ar saluta vre-unu. Huo! Mahalagi! Bai, dar tot e bine. Ca trecu' un vecin pe langa mine, unu' pustiu pe la dooj de ani. Si cica: "saru-mana". Bah! STF! Inca n-am nici treij' de ani, nu's vre-o baba. Gatzii masiii de pustan. Si in definitiv .. ai vrea tu s t f ...

No comments: