Thursday 3 July 2008

la vache qui rit

Ma rog, a mea nu chiar radea, dar prima parte zau e valabila. Si pentru ca intre urechi parea sa aiba doar branza topita.

Nu sunt misogina! Promit! Jur, sunt o feminista convinsa, oricat de redundant ar fi asta. Dar femeile nu au ce cauta la volan. (present company excluded ofcourse) Pentru ca sunt praf. Pana si eu sunt praf in trafic, chiar daca nu sunt la volan. Praf, da?

Vacutza vesela de care e vorba era, de fapt, o vacuta iritata. Firma la care lucrez are sediul pe o straduta relativ ingusta. Doua benzi minus alea parcate. Ceea ce insumeaza, cu alea parcate cu tot, o banda mare si lata, dar totusi, una singura. De aici rezulta o gramada de caramboluri si inghesuieli. Venind azidimineata la servici, strada libera pana la un punct, ma opresc in spatele vacutei iritate asteptand sa inainteze. Pana aici e clar? Si pentru mine. Acuma vine faza cu confuzia.

Gagica se intoarce catre mine si incepe sa vorbeasca (lol!) sau sa strige (tot lol!), dand din maini ca un ventilator. Pentru mine asta inseamna comunicare zero, pentru ca habar nu am ce vroia sa explice. Ma uit la ea, clipocesc de vre-o doua ori, apoi, asa, la nimerelala, dau o tzara cu spatele. Gagica da si mai tare din maini. Blocaj. Ridic din umeri si ii fac semn ca "ce pizda matii vrei?". Gagica se infurie si mai tare, da a lehamite din mana si se intoarce la volan. Precizez ca pe strada nu era nici un loc de parcare in care sa fi vrut sa intre cu spatele, deci la mine confuzie totala vis-a-vis de ce vrea vaca.

Mai dau o tzara cu spatele, asa, ca la juma de metru, gagica observa si da cu spatele si ea. Dar banuiesc ca nu i-a trecut prin cap ca eu nu am marsarier, si, deci, mersul meu cu spatele, impingand cu picioarele, nu va fi deloc la fel de eficient ca marsarierul ei de care se ocupa motorul. Asa ca fac rapid o manevra catre dreapta si o iau pe langa masina ei, in fata. Moment in care (abia atunci) observ ca in fata vacutei noastre era o ditai coloana de masini care veneau din sens opus. Ceea ce mi-a intarit convingerea ca ventilatorul de la volan, era intr-adevar de substanta bovina.

Repet, nu sunt misogina. Dar in situatii din astea un barbat la volan mi-ar fi indicat foarte simplu locul in care doreste sa ma plasez. Adica, un singur gest, tacut, cu o singura mana, evident mai eficent decat fluturarile aleia. Femeile n-au ce cauta la volan.
Sa nu ma intelegeti gresit. Cand spun "femei la volan" ma refer la o categorie, nu la un sex. O "femeie la volan" (aka "vaca") poate fi si de sex masculin. Si zau, orasul nostru pitoresc e plin de vaci la volane, cu precadere la volane de Dacia Logan si Dacia Solenza. (imi aduc aminte de vaca cu care m-am urcat in Loganul lui si ii indicam directia: "stanga" si ala facea dreapta. Cat de vaca tre sa fii sa nu deosebesti directiile? Le mai incurcam si eu pe la 6 ani da' de atunci nu mi s-a mai intamplat. Cat de bou tre' sa fi fost ala care i-a dat carnetul. Dianaaaaa! La fel de bou ca ala de mi l-a dat mie)

Deci, femeile nu au ce cauta la volan, da?

No comments: