Friday 4 July 2008

ma repet

Fac o analogie intre doua posturi pe care le-am scris anterior.

Ion (asta e citat, da?) statea si se uita la dejtu lui. Se uita, miroase, gusta de sub unghie. Zice:
- Gheorghe, ia vez, asta de sub unghia mea ce-o fi, e cacat sau e noroi?
Gheorghe se uita si el, miroase, gusta. Zice:
- Ioane, e cacat ma.
- Ca asa ma gandeam si eu, zice Ion.


Ceea ce mi se pare o reprezentare destul de exacta a ceea ce scriu curvele intelectuale din postul de ieri. I have an obsession. Dar o sa-mi fie rusine, cand o sa imi public o carte, sa mai spun ca am publicat-o. Si totusi, oricat de proasta ar fi, a mea va fi creatie proprie nu puzzle din copy-paste. Intotdeauna am apreciat sinceritatea brutala decat minciunile cosmetizate. But than again. This is just me.


Si daca tot ma repet, si asta n-are a face cu cacaturile din pseudo-literatura romaneasca cu care, din nefericire, vin in contact mult prea aproape, Urasc sa am dreptate! Singura din nou. Asta, ca tot vorbeam de sinceritate brutala.

No comments: