Sunday 1 March 2009

Not proud, not ashamed, just gay

Ce inseamna ca sunt mandru ca sunt gay? Nu e oare o ineptie? Pot sa fiu mandra ca sunt femeie, ca m-am nascut in Romania, ca am ochi caprui? Pot sa fiu eu oare "mandra" ca sunt ceva ce nu pot schimba? Si, din nou, pot sa ma rusinez cu asta? Încerc sentimentul de mândrie de fiecare dată când mă refer/gândesc la realizările mele. Sunt mândră că am citit ceva cărţi, sunt mândră că am spirit practic dezvoltat, sunt mândră cu profesia mea, de cum joc... Practic sunt mândră (mă rog, nu ştiu cît e mândrie şi cât mulţumire, mândria o păstrez pentru vre-o realizare excepţională). Nu sunt mândră că îmi plac femeile, nu sunt mândră că îmi place prăjitura cu frişcă, nu sunt mândră că port şosete albe. Nu mi-e nici ruşine. Mi-e indiferent.

1 comment:

Suntcalm? said...

Pai ce-ai vrea? Sa lase teribilismul de-o parte? Tu nu-ti dai seama cat de important e-n viata sa te lauzi cu tedalii precum sosetele albe! Nimic nu jtii, ba!