Friday 26 June 2009

hai ba... da-o incolo

Deci, fratilor,

pe mine nu ma freacă dorinta celebritatii blogului meu. Dar daca ma uit cien pica pe aici parca mi-ar veni să îl şterg.

pe lângă imbecilii abonaţi, care caută "cum să face aidi de mes", "cum se fut babele", "poze cu baiatii fotomodeli", "dedicati pentru diriga", "mie cald (eu Tarzan)" si alte etc-uri mentionate si anterior,

săptămâna asta am avut parte de nişte deranjamente la mansardă mai puţin obişnuite:

- corina chiriac in chiloti
- unu face sex cu o girafa

fratilor, cu regrete, dar no fucking comment... dă-o în pizda măsii!



Apropos, care mă cauţi mă, după nume? Am ajuns vedetă şi nu ştiam eu? Hai, că unu ratacit, care a citit-o pe aia cu sexu şi i-o plăcut şi încă nu s-o prins că am băgat casetuţa cu follow în dreapta, mai înţeleg. Dar văz că se facură mai mulţi. Nu că nu m-aş simţi bine vedetă, da mă roade curiozitatea. Aştia de sus, aşa bolnavi cum sunt, mă cam prind ce caută. Da ăia care dau dupa numele meu, ce or căuta, vere?

No comments: