Friday 29 August 2008

dialog telepatic sau Odiseea ultimului neuron

Domnilor si doamnelor, senzaţional!

Am gasit un articol extraordinar si veridic 100% despre cea mai mare si mai tare tanti telpata clarvazatoare si ghicitoare in mucii din batista a tuturor vremurilor. Va rog frumos sa cititi despre ea mai multe aici.

Obligatoriu, inainte de a citi restul postarii, cititi aici si aici.


In lumina acestor revelatii am chemat telepatic spiritul lu tanti telepata si ea s-a hotarat sa vorbesca cu mine. Iata aici transcrierea acestui dialog senzaţional, în direct, unic, senzaţional şi adevărat 100%.


- Alo.
- A?
- Alooooo!
- Miau.
- Ups.. am nimerit la tanti telepata?
- Miau...

M-am transferat pe o alta unda, de la cea a motanului telepat al tantei telepate catre chiar tanti telepata.


- Bună ziua.
- Bună seara.
- Sunteţi în Japonia?
- Nu, dar la ce bezna e aici....
- Pai unde sunteţi?
- Sunt in capul doamnei telepate.
- Şi cum e acolo?
- Frig, pustiu şi se aude ecoul cand tuşesc.
- Pai de ce tuşeşti?
- De frig.
- A! Şi pîn' la urmă, cu cine stau de vorbă?
- Sunt ultimul neuron al doamnei telepate.
- Cum ultimul? Şi restul?
- S-au sinucis din lipsă de activitate.
- Am înţeles. Şi tu?
- Eu rezist eroic. Susţin funcţiile biologice.
- Atât?
- Îmi pare rău, tocmai trebuie sa sincronizez o excreţie, o îngurgitare de salam şi inventarea unei poveşti de aburit proştii, de pus pe net.
- Oh, pai parca spuneai ca susţii doar funcţii biologice, automatisme.
- Exact.
- Am înţeles.
- Nu ma solicită mult. Dar trebuie sa ma duc să vomit. Şi să mă gândesc la o metodă de sinucidere.
- O ţară întreagă îţi urează succes.
- Mulţumesc.

Cu toate încercările mele, nu am reuşit să iau legătura cu fetiţa extraterestră. Daca reuşeşte vre-unul din voi, să o întrebe cum reuşeşte să mimeze atât de bine idioţenia, fiind atât de inteligentă.

vă mulţumesc

1 comment:

salahhe said...

Câmpulung, Giurgiu arrived from spiritus.ro on "delir: dialog telepatic sau Odiseea ultimului neuron"

Fuck .. I am doomed :)