Tuesday 12 August 2008

nu buncuram

Nu ma, n-am scris gresit. Chestia e ca mai terminai un festival, mai bine n-ar mai fi fost. Ca unu' din traineri ne preda dansuri din anii '60 (who the fuck dances jazz anymore?) si io nu ma dusei. se cam supara tanti dar noah, nu vaz ce treaba avea cu teatrul dansu ala. Hai poate daca eram pe Broadway (am scris bine?) si faceam muzicaluri din alea "clasice". Da' nu suntem. Bai, am mentionat cat de mult urasc muzicalurile?

Ca ailalta trainera fu o tanti a dracului de misto. Chiar radeam ca toata pustimea era mega incantata de cat de dulce si zambareata era tanti. (Tanti era Amalia Ciolan, actrita la TNB si, din cate am inteles, profesor la facultatea de teatru de acolo.) De ce radeam? Nu pentru ca tanti n-ar fi fost zambareata si dulce, ci pentru ca a dat dovada de o rabdare si o toleranta ca pentru gradinita si incuraja pe toata lumea chiar daca toti ne dadeam cu stangul in dreptul la marea arta. Si pentru ca si eu cand fac improvizatii cu ai mei ii fac cu ou si cu otet si mereu ii indemn sa se strofoace mai mult si sa dea cate putin mai mult decat pot, sa treaca peste limite. In schimb cand am facut workshop cu copiluti care erau pe langa cu teatrul si venisera numa sa vada cu ce se mananca am fost la fel de rabdatoare si incurajanta. Oricum, foarte faina tanti. Mi-a facut putina pofta sa ma bag la facultatea de teatru dar mi-a trecut repede. ca eu cu disciplina si rabdarea stau ... erhm ...

Ca in sala de uorcshop (da ma, pot zice atelier, da' workshop suna mai fancy) era cald ca dracu' si am transpirat de mi-a iesit pe ochi, io care iubesc iarna si frigul, 'shtele masii de vara si de lipsa de aer conditionat. Bai si dupa alea vroiam sa ies si io la o terasa cu lumea, sa socializam omeneshte, sa uitam ca o fo' cald si ne-am transpirat (sa nu mai zic de spectacole, ca a fost sauna in sala). Nu! Lumea merge in buncar. Buncaru ala find o spelunca cu aer de crasma si pretentii de sportsbar cu o tentativa de discoteca jenanta la subsol. Aer conditionat din parti, iar transpiratie, iar caldura, astia aveau chef sa danseze. Fuck! Aia n-am inteles-o. Anu' trecut fuse lumea la dans, dupe aia chef la camine unde erau cazati. Anu' asta pula. Pula chef ca io iar n-am futut nimic.

Si acuma explicati-mi si mie. De ce durerea mea merge lumea intr-un local imputit, fara aer conditionat cand e plin orasul de cluburi, si unele din ele chiar de doamne ajuta? Zau ca am intrat in spelunca aia si am transpirat instant si la fel de instant am iesit. Ergo. Oameni buni. Io zic asa: nu tre sa ai fite ca sa te respecti ca persoana. Chestii care tin de confortul tau fizic si psihic mi se par obligatorii.

Hai ca am mai scos un post de cacat si fara sare. Asa e cu sictirul asta. Bai cand mi s-o termina concediul ca ma plictisesc de moarte. Ca de viata sunt plictisita deja de mult.

No comments: