Tuesday 26 August 2008

domnu' cu fundu'

Astazi imi scot palaria in fata unui om, in sinea lui dosnic. Acest om m-a facut sa realizez ca fundul omenesc si creierul uman au o forma incredibil de asemanatoare. Acest om imi aduce aminte de abjectu inainte sa devina dureros de banal.

Acest om, pe care nu il cunosc, are un umor deosebit si niste opinii foarte ferme care imi amintesc de ale mele. Acest om taxeaza fara mila si pune pucntele pe i-uri. Acest om merita sa fie citit, lasand la o parte lait-motivul relativ neinteresant de care se leaga. As putea sa vorbesc pagini intregi despre simbolismul fundului ... dar el o face mult mai interesant.

Inca o data, vi-l recomand: domnu' cu fundu'

(Il gasiti si pe bara din dreapta la linkuri)

1 comment:

salahhe said...

Hop! am si furat un tracker de la el ... hihihi