Sunday 24 August 2008

Rubrica "salahhe va raspunde"

Vad ca indiferent daca scriu sau nu, indiferent daca scriu bine sua prost, lumea ma citeste, sau macar imi viziteaza pagina. Aia care ma citesc: bai, voi chiar nu aveti ceva mai bun de facut? Pentru ai acare pica aici in cautare de altceva: acuma aflati raspunsul la toate intrebarile si indicatii despre unde si ce gasiti la ce cautati. Salahhe, mai tare ca gugl.

I: fotomodeli
R: Imi pare rau, pentru mine inca este o enigma de ce cauta lumea asa ceva.

I: Ce sa fac, cand mi-e cald?
R: Racoare. Sugerez aer conditionat.

I: Poze cu barbati fotomodeli.
R: Incearca la images. Merge mult mai repede decat cu web-pages. Cand gasesti, inchipuie-ti ca asa arata si in realitate. Apoi scrie-i o scrisoare lui Mos Craciun.

I: Mie cald cand stau in casa.
R: Iesi afara. Sugerez o plimbare la o librarie cu carti de gramatica.

I: salahhe.blogspot.com
R: Scrie asta in bara browserului si nu in cea de cautare de la google. Ai sa vezi ca rezultatul este mai rapid.

I: buretele bob si testo
R: ok... what the fuck? (traducere diplomatica: am nevoie de informatii suplimentaare pentru a va raspunde)

I: sa visezi si sa mori
R: Ok, ce mama dracului cautai?
Oricum la asa o tampenie nu te mira ca dai peste pagini de genul "sa pozezi in Playboy si apoi sa mori". (se pare ca ceva ce se numeste LifeStar considera chestia asta o stire)

I: aidi yahoo mesenger
R: incearca www.yahoo.com. Incerca sa nu mai folosesti calculatorul, nu te ajuta cu nimic. Citeste o carte, ceva. Vezi "catelus cu parul cret". Ah, si e ID, nu aidi, fucking braindead moron!

I: delir nu
R: Mda ... ce?

I: cum vezi cine ia dat beep cu numar ascuns?
R: Nu vezi. Niciunde. Terminati-va cu prostiile astea. Sau faceti plangere la politie si vad aia. Da' tu nu vezi oricum. Btw, cui i-a dat beep?

I: antinegi
R: Mergi la farmacie si cere. O sa iti dea o solutie relativ ieftina care nu mai stiu cum se numeste. Functioneaza. Testat personal. Sau incerci faza cu ingropatul pisicii noaptea in cimitir. Nu am testat, dar as putea sa jur ca nu tine figura. Dar tu poti incerca. Sa imi spui cum a fost si daca te-a arestat cineva sau nu.

I: o pizda epilata
R: Cauti? Sa vezi sau sa probezi? Esti?

I: "m-a tras curentul"
R: Ok. Ipoteza: esti de la spitalul de rahitici si ai 15 kile, chiar si asa, tre' sa fi fost un curent puternic ca sa te miste din loc. Ipoteza 2: esti complet idiot. "trage curentul" este o superstitie tampita si nefondata. Ipoteza 3: legile fizicii s-au schimbat de cand am terminat eu liceul si mai nou prizele incearca sa te suga in perete.

I: stargate papa
R: hehe, da, e o poza misto cu fatza lu sith in comparatie cu papa de la Roma. The evil has the same face everywhere. Funny shit, nu? Sper ca ai gasit-o. Daca nu, incearca cu "Star Wars" ;).

I: jocuri cu ninjea
R: fratele meu de peste Prut, incearca "jocuri cu ninsoare". Recomand calduros gramatica limbii romane.

I: cum se fut babele
R: Rar sau deloc. Daca vrei o demonstratie practica, am o veste pentru tine: you are sick!

I: filme cu liceeni straine
R: What for?

I: pizda seara sex cort
R: bravo, uite un om care stie exact ce vrea. Si care evident ca nu o sa gasesca niciodata, dat fiind ca sta pe internet si nu pe munte. Cu o poza nu se face primavara. Eventual o laba trista.

I: liceeni film partea a II-a
R: Cautai filmul Liceenii cumva? Adica, stii tu, cu fraierii aia care stiau gramatica? Nu mai bine te orientezi catre un manual, ceva?

I: manele si delir
R: Iti sugerez imdb, sectiunea filme horror. Iti sugerez o funie si un sapun. Si ti-as sugera de mama si de sfinti pana albesti, dar sunt o lady si ma abtin.

I: sex cu o bunaciune
R: Frate, deci: sexul e o chestie care se face. Sexul cu o bunaciune se face dar nu de catre tine. eu, in locul tau, decat sa caut utopii pe net, as fute orice rapandula proasta si jegoasa care accepta, ca tot e mai bine. Sau laba e sfanta?

I: ce inseamna o bunaciune
R: Sper ca articolul meu despre subiectul in cauza a fost relevant. Pentru intrebari iti stau la dispozitie.

1 comment:

Anonymous said...

Me likee you! Si te am in RSS feed. :D Si mai am si altele de facut dar ma relaxeaza sa te citesc. :-*