Sunday 18 March 2007

fo to mo de li

Later edit:
Sic: vreau sa scad cu 80% vizitatorii blogului. (adic femeile) asa ca silabisilesc cuvantu magic din titlu ca sa nu mai intre chiar toate proastele la mine pe aici. Doamnelor proste, multumesc pentru abtinere. Baieti, hai ca am ramas intre noi.
end of later edit


Am cunoscut un gadjo pe net. Neinteresant si nici cu inteligenta nu statea prea bine. Cand sa ii dau io papucii mai elegant baga pastila, cica e fotomodel. Ia hai sa vaz si io cu cine stau de vorba. Trimit gadjo poze... ca din reclame baiatu. Mai a drac. Daca ala o fii pe bune. Unde dracu, ma plimb prin orasu asta de mai bine de douazeci de ani, nu l-am vazut io pe el si nici vre-unu ca el. Ma frate, stii cum arata in poze? Salivam deja. Boon, deci daca asa merge treaba hai sa vedem cum e. Invit fototapetu' la mine. Si vine.

Mai frate, a ajuns la mine o sfrijitura neagra, mica si nenorocita, urata ca saracia. Mie imi picase fata cand l-am vazt pe ala. Frateee, pai unde muschii, unde fata, unde zambetu' ala si ochii aia, ma? Avea si o gropita in poza cand zambea. Il fac io rapid sa zambeasca, canci gropitza. Ba, dar semana ma, nu era poza lu' altu' decat daca ala era fra'su geaman. Ma uit io mai cu mila la el asa si il intreb cand facu pozele alea de mi le trimise mie. Cica saptamana trecuta. Ba, frate, dar ce slabishi intr-o saptamana. Nu, ma ca la sesiunea foto (hi hi) ne pregateste, ne duce la sala, ne da cu ulei, ne face frumosi. A drac vrajitorie de scoase din belitura aia ditai banderasu.

Dupa ce expediez corcitura (ma, nu ca as fi avut io ceva cu omu ca era urat, ca nici io nu mi-s cine stie ce cosanzeana dar n-avea nici un chichi michi ma, io-l luasem de frumos si nici macar atata) stau io si ma gandesc la aia de arata frumos in poze. Ii munceste saracii 3 ore sa arate asa si mai dau si cu fotoshopu' deasupra. Si le face vre-o ora poze ca sa aleaga una in care sa arate cumva. Ma, o fii la fel si la femei, ma? Ca pe alea fototapete de le stiu eu aratau ca ceaiu si in realitate si in poze, puteau sa le faca aia orice. Ete de aia nu vaz io pe strada din aia din reclame si din calendare. Ca la mine acasa am mai vazt io pe unii de dadeau jos camasha si imi pica mie fata, da pe strada io nu i-am vazt.

Ma, si asa cu fotomodelii ma, dezamagire totala. Ca pe muieri le aranjeaza si le photoshopeaza aia stiam ca am photoshopat si io cateva, dar si la barbati, aia nu mi-a dat prin cap. Tot mai buni sunt aia uratii care imi plac mie ca macar sunt interesanti si n-au pretentii si mai ai si ce discuta cu ei inainte. Ca dupa, sunt vorba bancului.

Banc:
I: Ce face o femeie dupa ce face sex?
R: Deranjeaza.

Sic!

1 comment:

Paul Dimulescu said...

Pai e stiut faptul ca cele mai frumoase femei sunt de gasit pe strada... Ca alea din poze acolo intepenesc, in hartie. Eu nici nu-mi mai bat capul cu asemenea amanunte, si cand vine vreun amic cu poze "da belea, ma, sa-mi sara ochii!" i le bag pe gat. :D