Thursday 8 March 2007

N-am crezut ca mi se poate intampla mie

De curand mi s-a atras atentia ca exista un fenomen. Traficul de carne vie. Stiam ca exista, vazusem la televizor. Dar acuma am avut un contact mai are decat mi-as fi dorit cu acest fenomen. Am vazut femei care au fost vandute prin cele strainatati fortate sa se prostitueze. Am citit marturii care m-au socat pur si simplu. Am auzit mai multe decat as fi vrut sa stiu.

Si asta ca parte a unei campanii de prevenire organizata p'in ceva sate. Eu, care stiam despre ce e vorba, care vroiam sa le transmit copiilor alora ce se intampla, ce li se poate lor intampla, eu, care fusesem acum ceva vreme aproape, mult prea aproape de un viol in grup, moment in care am realizat foarte brusc ca da, si mie mi se poate intampla, si asta din cauza ca aia care trebuiau sa aiba grija de mine n-au avut. Deci eu ma uitam in ochii lor si le transmiteam cat puteam si eu ceea ce trebuia sa le transmit, care sufeream acolo pe scena, care tremuram in fata lor si urlam din toata fiinta mea si ii vedeam razand, necrezand ca li se poate intampla lor, ironici si aroganti, ignoranti si sfidatori, victimele perfecte.

Si am vrut sa le spun asta. Si le-am spus. Cat poti sa mai spui in fata cuiva care nu te asculta.

Si acuma spun si eu, poate ca ma asculta cineva. It happends. It can happend to you.

mai multe aici

No comments: