Saturday 10 March 2007

vreau sa .. ce mama dracului?

Dupa ce depistez io cum ma gasii Paulica, care de altfel ma tot gaseste si ma tot pierde prin spatiul virtual, ba pe IRc, ba pe mess, acuma si pe blog, mai vine inca unu si imi spune.

Imi spune ca, mai, cand dau dupa tine cu gugalu' sar nush cate pajini, tuh. Ie-te, uitasem de gugal. Dau si io dupa mine pe gugal. Se schimba treaba de cand dadusem ultima oara (tot la observatia unuia). Adica, atunci ma gaseam pe pagini mai de doamne ajuta, chestii serioase. Acuma, printre primele pagini, timid, apare si blogspotu', in rest numa rahaturile de cand cu 7plus, bagamiash din nou in mama prostiei lor, ce dracu astea nu se mai termina? Pe www nu expira chestiile?

Dupa ce dau si de alte pagini, mai la subiect, timide si ele printre prafuieli (ce inseamna keywords-urile), dau de una, ma holbez la ea, ma uit stramb la monitor, ma uit la pagina, a treia. ce mama naibii ma? Ma apuca o banuiala si dau click. Nu, nu are nici o legatura (pfui, ce ma speriasem). Ca sa vezi, din nou, ce inseamna sa iti bagi la descriere tot ce gasesti pe net. Ba, dar pana si numele meu?

Eniuei, pajina cu pricina era http://www.vreausamafut.com/ cu care zau sa mor io ca n-am absolut nici cea mai mica legatura si nici nu m-am gasit p'acolo, dar la cati idioti bat campii virtuali ma astept la orice. Are ca motto : "nu mai astepta sa te futi! gata curtea, gata vrajeala! aici spui ce muschii tai cauti! direct la subiect!". Clar, nu? Te astepti sa gasesti la femei p'acolo, una si una... :)

No comments: