Friday 16 March 2007

stuff that sucks

Cica astia de la acasa fac o emisiune gen "Surprize surprize", mai exact, identica. Daca n-o aduc pe Raduleasca s-o prezinte tot degeaba.

Dupa ce m-am scarbosit definitiv de ciocolata Kandia si de laptele cu cacao dupa reclamele alea dezastruoase cu femei/copii manjiti pe gura cu chestia aia cacanie, o alta ciocolata o face de cacao.
Oare sunt singura care nu se mai poate atinge de Milka dupa reclamele in care ciocolata era facuta de animalele alea paroase? Imi inchipui ca gasesc numa fire de par in ea, plus ca imi inchipui cat de murdare si imputite tre' sa fie maromotele alea si ursul ala. Brrrr. Astia vor sa ma scape de diabetul care ma paste, he he. Sau poate sunt doar eu mai "speciala". Nu stiu de ce dar toata lumea imi spune asta.La Poiana am renuntat de buna voie, nu-mi place gustul sau au facut si aia vre-o reclama tampita?

Tot din seria reclamelor vomelnice, alea de la zuzu sunt chiar ... mi se sopteste din culise ca nu fac parte din target-ul lor. N-as putea sa beau niciodata o chestie care se numeste zuzu si are pretentia la lactata. Apropos de lactate, trist este ca cele de la Oke, care sunt preferatele mele dintotdeauna, se gasesc tot mai rar. Milli e inca ok din unele puncte de vedere, dar alea de la Danone sunt ca mancarea pentru bebelusi, n-au gust si sunt mult prea cremoase. Reclamele la Actimel sunt trase de par.

Apropos de produse proiectate pentru copii, care n-au avut suces si s-a incercat schimbarea target-ului, e uleiul ala de bebelusi scump ca dracu, nu mai stiu cum ii spune (later edit: Johnson's). Incearca unii sa ne convinga pe la teve ca e interesant dupa dus sa te dai cu ulei de bebe. Hai ma, sa fim seriosi, cat de tampit tre sa fii? Apropos, am o prietena care are impresia ca numai cu ala se poate hidrata. E tot aia cu cizmele, he he. Ce face reclama din om, ma, mi-e si rusine ca lucrez in advertising. Mie mi s-a recomadat ca lubrifiant. Nu e bun, tot Durexu rulz, si cu Durex merge si prezervativul, wich is so cool.

Si daca eu sunt genul care se gripeaza primavara, mi-am adus aminte de Coldrex si alte produse similare. Mai intai ca au un gust oribil si contin zahar (care nu ajuta prea mult). Apoi ingredientul activ e paracetamolul, care exista sub forma de pastile si e si mai ieftin. La fel cremele de herpes care toate contin aceeais chestie, dar daca mergi la farmacie ti se recomanda cel mai scump ac cica ar fi cel mai bun. E pe dracu.

READ THE LABELS!!!

No comments: