Wednesday 14 February 2007

hopa guma

Decii, butonam io la televizor, mai nou ma uit destul de des la obiectul ala - si cand te gandesti ca eu radeam de pisicul meu ca se uita la pereti si urmareste umbrele - si dau peste ceva post de muzica. Staui sa ascult sa vad poate e ceva frumos, nu era. Intre timp pe ecran, in videoclip, un gadjo se catara pe o gadjik. Aia la tanga si o fustita pusa de decor. Ala da sa o dezbrace pe asta. Si cand colo, ce gaseste ala prin fusta/chilotii astea? Un prezervativ folosit.

Holbez ochii, nu-mi vine sa cred, apoi izbucnesc in ras. Adica, ma, aia e curva, da? Si il inseala pe asta. Si il inselase banuiesc recent. Dupa care gagica s-a imbracat si ... ce? I s-a lipit prezervativu de fund, a ramas inauntru, a ramas agatat de chiloti? Si aia n-o simtit ca are o chestie de cauciuc lipicios pe ea? A dracului scenariu, ma. Pacat ca n-am retinut ce formatie si ce cantec erea, ca radeam cu lacrimi si n-am vazt cand a scris.

Deci gagicile, dupa ce va inselati prietenul/sotul etc musai sa va cautati bine ma, nu cumva sa va fi ramas dovada compromitatoare lipida de buca, da? Ca nah, doar n-o sa faci un dus intre amant si iubit.

In alta ordine de idei, nu e suficient ca azi sunt fabrica de muci, dar mai e si Valentine, please shoot me. Somebody? Anybody?

1 comment:

Suntcalm? said...

Omu' ie rapid, deh...ce sa-i faci?