Thursday 1 February 2007

in spatele aparentelor

Chestii lacrimogene. Warning.

Ma gandeam de mult ca imi lipseste una si chiar mi-ar fi placut sa o gasesc, nu aveam prea mari pretentii, putea sa aibe oricate defecte, stiam ca, daca va venii o voi putea iubi cu toate defectele, oricum ar fi, atata timp cat stiu ca e a mea.

Cautam, oarecum, timid, fara mari sperante pentru ca eu sunt mai ciudata si nu ma potrivesc cu oricine. Si intr-o zi, treceam aiurea prin centru. Cand am vazut-o. Statea pur si simplu acolo, mandra, asa cum mi-o inchipuiam eu in visele cele mai frumoase. Astepta parca, parca pe mine ma astepta, brusc n-am mai auzit nimic in jur. M-am indreptat spre ea, timida si indragostita, a fost dragoste la prima vedere, am admirat-o de la distanta, m-am apropiat apoi si i-am mangait pielea usor. Am simtit ca trebuie sa fie a mea. Mi se stransese sufletul, aveam fluturasi in stomac, inima imi batea mai tare.

Am stat o vreme langa ea, nu-mi puteam dezlipi privirile. Simteam ca trebuie sa o am si in acelasi timp stiam ca nu e de mine, e prea perfecta, simteam ca nu imi pot permite sa visez macar la ea. Am luat cartea de vizita fara nici o speranta ca voi folosi numarul acela de telefon vre-odata.

Si totusi, sunt o fiinta fericita, la un an dupa aceea am fost in sfarsit pregatita pentru ea. Am sunat, nu era in oras, am mai asteptat-o cateva luni. Si in sfarsit, cand a venit, a fost a mea. M-am dus, am luat-o acasa, pe drum am tinut-o strans in brate. Eram cel mai fericit copil din lume. Era a mea, a mea in sfarsit.

Acum suntem cele mai bune prietene, ne plimbam impreuna, o iau cu mine oriunde merg. Ea tzopaie zglobie pe drum si atrage intotdeauna atentia. Cand ne vad impreuna, toti isi intorc capetele, unii cu admiratie, altii cu invidie, altii cu dezaprobare. Ce-mi pasa mie de lume, e atat de frumos sa fii indragostit, si ea, cea mai frumoasa si cea mai perfecta, sa iti fie alaturi. Oricand se intoarce lumea cu susul in jos si da sa se prabuseasca, o iau in brate, imi lipesc coapsele strans in jurul ei, apoi o fac sa geama si sunt cea mai fericita fiinta de pe fata pamantului. Ea tremura usor sub mine, se muleaza pe formele mele si asteapta sa o fac sa zburde. Si eu n-o dezamagesc niciodata. Sunt cea mai fericita femeie de pe fata pamantului atunci cand o simt aproape. Si uneori imi vine sa spun: Captain GOD, two to beeam up, please.

No comments: