Monday 29 January 2007

pofta buna

Ma, acu imi venii mie o insiruire de idei si pac, zic io, ia sa le impartasesc lu' bitzii.

Deci daca pute si ai calcat in el te stergi. Logic. Da e unii care se uita bine. Zic: ba, in ce cacat am calcat. Dupe aia miroase. Da, ba, cacat. Mai miroase o data. Ba si ce pute ma. Se descalta, miroase bine de tooot. Baaa, cacat. Gusta. Da, ma e cacat, bai si ce gust nasol are. Mai gusta o data. Clar cacat, are gust de cacat, miroase a cacat, bai cum am calcat io in cacat ma? Dupa care urla cat ii tine gura: am calcat in cacat ma, uite ca miroase, vrei sa gusti sa vezi ca e cacat pe bune, ca io am gustat si e cacat pe bune. Serios, ba si ce pute si ce gust nasol are, ma. :)
Si mai sunt unii atat de plini de cacat ca si daca gusta frisca tot cacat au impresia ca e.

Banc: (apropos de faza asta, mi-am amintit si un banc) Gheorge isi studia un dejt. Mirosea, gusta. Ioane, zice el, ia vezi, io sub unghia asta ce am, noroi sau cacat? Ion miroase si el, gusta. Ba Gheo, ii cacat ma. Da, ma, zice Gheorghe, asa ma gandeam si io.

Cu dedicatie pentru toti cei plini de cacat care scormonesc in bude.

4 comments:

Unknown said...

Interesanta interpretare .... in general asha este ... insa mai sunt unii care o fac pe neshtiutorii cand o patzesc ...sau mai rau ... cauta de jur imprejur un alt tzap!!

salahhe said...

Ai luat-o cam ad literam. :) Pace tie.

Unknown said...

Vorba ta --- pace mie:) Chiar ca am luat-o razna un picutz!:)
Pacat ca ti-ai schimbat "locuinta" virtuala ... mi-era mai usor sa te citesc pe weblog.ro

salahhe said...

Daca esti cuminte iti arat cum sa-ti pui link direct la tine pe pagina. ;) Asta daca te ajuta cu ceva.