Saturday 20 January 2007

aaaaauuuuu, viata meaaaa

.... Deci eu la viata mea am avut multe dezamagiri, ma. Prima de care imi amintesc a fost aia cu pantera roz. Deci aia a fost tragic, am plans. Mi-a zis mama ca in realitate nu exista pantere roz, ca ele sunt negre. N-am vrut s-o cred. Pe cuvant. Si dupa ce mi-a confirmat bunica am plans, ma. Pai cum sa nu plangi cand nu exista pantera roz? A fost dezamagirea vietii mele.
....Pe urma am vrut sa cant la pian si sa fac balet. Mama mi-a luat chitara si m-a dat la gimnastica. Undeva s-a pierdut ceva informatie pe drum ca altfel nu imi explic. La chitara am cantat cu frate-meu de rupeam ma, pana s-a rupt si ultima coarda. Si am cantat si dupe aia ca nah, chitara, tobe, ce mai conta la varsta aia. La gimnastica am stat vo doo zile dupa care nu m-am mai dus. Eu vroiam la balet, ma. Da' mama nu, ca era scump. Ce daca, mie imi zisese profesoara ca am potential, ca am mobilitate, ca asa si pe dincolo. daca nu era mama a dracu' acu cine stie ce balerina eram, ma. Eram decat osu' si la o adica dupa ce ma dezbraca unu' nici nu trebuia sa imi desfaca picioarele, era de ajuns sa sufle ca fluturau ele in parti. hi hi
....Ma, da a mai tare chesti fu' aia cu sexu'. Didsparusem io cu o vecina de acasa si ajunseram pe la unshpe de era sa ne bata mamele si tatii cu tot ce le cadea la mana. Noi fusesem cu un mosh de pazea niste materiale de constructii si ne arata ala niste chestii distractive pe hartie si ne trimitea acasa, da' noi nu ne lasam duse ca ne placea chestiile. Si m-a intreaba mama cand ajung "Unde ai fost ma, pana la ora asta?" La care eu foarte senina: "Cu nenea Vasile la el in rulota." Ma, si numa ce ii vaz pe ai mei cum se albastresc la fata si trec prin toate culorile curcubeului. Ma intreaba aia asa si pe dincolo, ce facui, le trece emotia ca nu patii nimic si ma ia mama la o parte si imi explica ce si cum. Penis, vagin, copii ale alea. Ba, eu ma gandeam ca s-o prostit de tot, ce dracu, ca doar toata lumea stia cum e cu barza. Si iarasi n-am crezut-o. Ma, da si cand am crezut-o mi s-a facut rau. Adica, ma, astia sunt neseriosi, iepurashu' nu, mos gerila nu, barza nu ... adultii sunt niste mincinosi, niste ipocriti si ii urasc. Vreau sa cresc mare sa nu ma minta nimeni niciodata. Cam asa mi-am inceput eu pubertatea. Plina de demitizari si dezamagiri. Hai, ma ca toti am trecut prin asta. Dar la mine a fost tragic. La mos craciun am plans o saptamana.
....Nah si dupe aia mi-a trecut ca am fost prima din clasa care avea tzatze (acolo niste umflaturi, da' tot era mai mult decat restu'), si din toata clasa mie mi-a crescut primu fir de par la putza (pe probatelea). N-ar mai fi crescut niciunu', mama lor ca asa tot tre sa ma chinui sa le dau jos. Da' atunci eram tare mandra de mine. Aveam cu ce, ma!

No comments: