Thursday 25 January 2007

vanzatorii de iluzii

.... Vanzatorii de iluzii sunt printre noi. Pentru ca lumea are nevoie de ei. Era o vreme cand visam, ca orice adolescent, la o lume goala de iluzii, de un concret sublim. Gresit. Lumea are nevoie de iluzii. Avem nevoie sa fim mintiti frumos. Ne doare forma si nu ne pasa de continut.
....Inca mai urasc iluziile cu toate ca mi-am facut o meseria din a le vinde oamenilor. Ma trezesc dimineata complotand cum sa ii mint, cum sa imbrac cochiliile goale si seci in culori care sa atraga. Oamenii sunt muste care abia asteapta sa se aseze pe corolele florilor carnivore pe care si eu le creez pentru unii si altii si pentru mine.
....Nu-mi plac iluziile in sine, conceptul de minciuna ma dezgusta. Ipocrita. Chiar si acum nu fac altceva decat sa vand iluzii. Sa vand cuvinte, ganduri, pareri. Sa va fac sa cititi pana la capat un text care de fapt nu va intereseaza.
....Orice metafora e o iluzie, o minciuna.
....Am pesti sinucigasi. Se arunca din acvariu, lol. Tampiti.
....Va pierdusem o secunda si v-am aruncat o momeala. O doamne, cat de bine functioneaza. Ati manca cacat la sticl adaca ar scrie coca-cola pe el. Pentru ca nu continutul conteaza ci ambalajul.

No comments: