Friday 19 January 2007

de ce ti-e teama...

.... Ipocrizie.

.... Urasc ipocritii si ipocrizia. Si tare mi-e teama ca si eu cad uneori in pacat. Acum m-am descoperit singura cu musca pe caciula si m-a apucat asa, o tristete. Dar, cu toate ca ma simt ipocrita acum, si murdara, amintirile unor momente ma fac sa cred ca de fapt eu nu m-am schimbat, ci teama m-a schimbat. Si poate cand teama va trece, voi ramane eu, cea care am fost.

.... Asa cum credeam acum ceva vreme ca, o data trecuti anii, sufletul meu nu va deveni ceea ce e azi ci va ramane ceea ce a fost cand ma iubeam, cand totul avea sens. Asa cum probabil ca nu va mai fi niciodata. Din ziua aceea cand am simtit pentru prima oara ca viata trebuie traita aceeasi zi cand am fost omorata pentru prima oara. Sau poate n-a fost prima moarte. A fost prima moarte adevarata. Si prima moarte, nu-i asa, nu se uita niciodata.

.... Azi n-am cuvinte pentru voi, ci doar pentru mine. Shhhh... nu ziceti nimic. Astazi e liniste 5 minute. Va rog, un momente de reculegere.

No comments: