Wednesday 17 January 2007

new kid on da block

For the english users: I am sorry but it is imposible to provide translation. :)

Nah si acuma ca am ramas intre noi bine am venit, bine v-am gasit. Sunt o emigranta de pe weblog.ro, cine ma iubeste ma gaseste si acolo in varianta demo la inceput mai timida si pe la sfarsit cu niste draci cat casa, motiv pentru care am zburat catre servere mai calde si mai primitoare.
Pentru cine se stie, vreau sa precizez ca detin drepturi de autor si in curand voi obtine si copywrite pe numele meu si pe ce scriu aici.
Nah gata cu bla, blaul, va mai urez o data bine am venit si in curand voi scrie mai multe. Pana atunci va puteti delecta cu ramasitile de pe weblog.
Have fun, kids, mult piss li luv la toata lumea si lu' Florin Salam ii urez un calduros "muie ma". Cred ca toata lumea stie de ce.

No comments: