Thursday 3 May 2007

am luat UE ma [arh]

Am aflat si eu de curand si am uitat sa va spun si voua. Cica ne-am integrat in Europa. Zau, au zis astia la televizor de revelion. Eu nu prea stiu care e faza si de ce a trebuit sa ne integram noi. Dar nah, cand s-au batut astia in al doilea razboi mondial nu ne-am bagat si noi? Cand ii bateau americanii pe arabi, nu ne-am bagat si noi?

Asa bag eu de seama, in prostia mea, ca noi tre sa ne bagam. Cand face unu cate o chestie, buna sau rea, ne bagam si noi. Trupele romanesti in razboi alaturi de americani. Ditamai batalionul de, cati erau? 15 soldati? :) Au facut astia NATO, hop si noi. Am descoperit UNESCO, hop si noi. Este UE? Vrem si noi.

Si de ce sa nu vrem? Noi tinem cu toti. Noi ne bagam peste tot, unde e actiune, hop si romania. Mimetismul Romaniei merge departe. Cand a fost scandalul cu Monica Lewinski la americani, hopa ce s-o trezit si la noi una gagica bruneta care isi povestea aventurile pe la teveu cu nenea zambarici. Cum o chema ma? Ceva nume exotic, nush daca o tinti voi minte.(Later edit: Rona Harter) Pai ce, numa presedintele americii sa aiba amanta? Ce, al nostru e mai fraier?

Ahahaha. Ma, da caraghiosi mai suntem noi, ma. Ce ne-o fi apucat cu revolutia aia din opjnoua? Nu le am eu cu istoria, politica si multe alte chestii sociale deci nu stiu, dar pot sa pun pariu ca ne-am luat dupa careva.Ca romanu e mimetic daca renteaza si daca nu renteaza, vorba ceea sange sa fie. Bancu' e mai jos la comentarii. :)

Asaaa, lasand la o parte motivele pentru care ne-am bagat noi in EU ca musca in rahat, hai sa vedem ce drac inseaman UE asta. Ashea, deci la antena zice ca se ieftinesc electrocasnicele dar se scumpeste alimentele. Ma, bun, imi iau plasma. Dau pe prima, aia zice ca se scumpesc electrocasnicele ca se raliaza la preturile UE, dar se ieftineste alimentele. Ba las-o dracu. Dar mai puneti-va ma de acord, sa stiu si eu ce imi iau plasma sau paine? Pana la urma eu pot sa pariez ca se scumpesc toate.

Tigarile. Au viata meaaaaa, scumpesc jigodiile tigarile. Au inceput de mult. Da-o drac' cinj' de mii pachetu'. Huoooooo! Si cica le mai scumpesc. 'Zda mamii voastre. Da se ieftineste alcolu'. Bravo ma. Ne lasam de tigari si ne apucam de vodca. Traiasca alcoolismul. Ma, auzi, da nu era oare mai sanatos pentru societate sa se lase lumea de alcool si sa se apuce de tigari? Ca un betiv care face pe arteziana pe strada parca e ceva mai deranjant decat unu' care isi tuseste plamanii. Si serios, inca n-am auzit v-o femeie sa se planga de sotul fumator care ajunge acasa intoxicat cu nicotina si o ia razna de o bate cu scaunul. Banc mai jos.

Alta faza haioasa mi se pare aia in care moldovenii (aia din republica) au nevoie de viza ca sa intre in Romania. Frate, sa mor eu, deci se intra cu viza in Romania, ma. Nu mai intra orice taran ca la el acasa. Decat taranii nostrii din partea asta a prutului. Da-o drac ma, ca si cum as pune eu taxa sa intre lumea la mine in casa si zic ca e muzeu ca am un televizor de pe vremea cand eram in faza de proiect.

Ashea. Deeeci, se scumpeste chestii, se ieftineste altele dar pana la urma se scumpeste si alea ca se scumpeste benzina si mai baga niste accize si niste impozite din astea a la integrare si tot acolo ajungem. Baaa, da salariile? Se scumpeste si alea. Adica, scuze, se mareste. Buuuun! Da' peste sapte ani. Ma, ia mai dati-va in aia mamii voastre. Da' de ce nu acuma? De sanchi bah, ce stiti voi, este niste oameni destepti care au studiat problema si e clara treaba, nu se poate acuma, numa peste sapte ani. Nu intreba de ce ca esti prost si daca iti explica oricum nu intelegi. Nici ei nu prea inteleg dar daca asa au primit indicatii, asa tre sa le iasa socoteala, daaaa?

Auzi ma, la ce mai e bun UE-le asta? Ma, io sunt mica si proasta, nu ma pricep, astea le-am prins din zbor asa, aiurea. Adevarul e ca ma cam doare in cot de UE. Eu nu vreau UE. Ia sa se dea UE cu portia sa ajunga la toti. Cu ratia. Cu cartela, ma! Si portia mea o donez la cine o vrea. Ia UE, neamule! Arunc ca Becali cu UE in prostime. Veniti de luati UE. Care mai vrea sa ia UE, ma? Da' UE adevarata, ma, nu din aia contrafacuta. Si sa aveti grija la garantie. Daca se strica va luati banii inapoi? Nu, sunteti rasplatiti cu un produs superior: MUIE ma!

Auzi, da', UE'ti-s posmagii? Aahahahahahahhahha .....

1 comment:

salahhe said...

Banc1:
Un barbat mergea pe strada si striga "Menstruatie! Menstruatie!" O baba oripilata se ia de el: "Ce strigi ma, prostii pe strada, striga si tu ceva inltator ca de exemplu revolutie". Tipul raspunde: "Menstruatie, revolutie, nu conteaza, sange sa curga!". He he

Banc2:
La procesul de divort el spune: "Vreau sa divortez pentru ca m-a batut nevasta cu scaunul". Judecatorul intreaba: "Bine, dar am inteles ca si dumneavoastra ati aruncat cu scaunul dupa dansa." "Da, raspunde gagiul, dar nu e corect ca scaunul meu era moale."
Got it? ;)