Thursday 3 May 2007

jos cu portocalele

Iar mi-am pus televizor in functie si iar ajung sa ma enervezi pe prostii. Dupa faza cu babuinul si maimutoii pe care nici nu incerc sa o comentez, iar plateste o tara intreaga (18 milioane de dolari un referendum, parca atat era, nu?) pentru niste imbecili. Gata ca ma enervez din nou.

Deci, trecand de faza asta, vaz io o reclama la nush ce cacat de crema. Iar o gagica fara nici un fass, ce dracu le aleg pe toate astea din reclamele pentru cosmetica, parca sunt facute din plastic, n-au nici o expresie, si cand au ai cosmare noaptea daca te uiti mai mult la ele. Si bomba: vrei sa scapi de aspectul de coaja de portocala al pieli tale (sau asa ceva). Ma frate, stau si io si ma intreb de ce? De ce sa scapi de aspectul de coaja de portocala? Ce au astia cu portocalele? Mie imi plac. Si imi place si pielea mea cu aspect de coaja de portocala, ca daca nu avea pori ma intoxicam de mult. Mai degraba ma deranjeaza aspectul pieleii mele cand incepe sa semene cu coaja de kiwi. Acolo doliu.

Stupid world. Toate muierile se dau cu crema. Nu stiu exact la ce le foloseste, nu stiu daca vre-una a citit ambalajul sa vada bah, oare ce contine, sa caute dupa elementele componente si sa vada de fapt ce efect au si asa mai departe. Nu, frate, ne dam cu crema ca zice aia la televizor ca e impotriva ridurilor si vrem sa aratam ca gagica aia. Nu stim de ce vrem sa aratam ca gagica aia, care e infiorator de banala, dar vrem pentru ca e la televizor.

Ma uit in oglinda si am o fata ca de reclame. Buze mari, rosii, o umbra de un portocaliu aproape maron pe pleoape, pielea curata, gene lungi, negre si arcuite. Un aspect sanatos si natural. Si totul de la natura. Sunt tare, zau. Machiaza-te in asa fel incat sa arati ca si cum nu te-ai fi machiat. Asa se sfatuiesc muierile intre ele. Iti sta mintea in loc. Pai daca arati ca si cum nu te-ai fi, de ce sa te mai? He he. Pentru ca asa se alea de 40-50 ca sa arate cat mai de 25. Alea de 14 sa mor io daca stiu de ce se majesc pe fata. Pentru ce mama naibii sa te dai cu crema anti-rid la 19 ani? Ca nu-ti apar riduri pana pe la 30. Si atunci, asa, de samanta. Io inca n-am. Dar da semne. Nici 30 n-am. Da si aia da semne.

Si mai da-le dracu, ma de portocale si riduri. Who cares? Io am o bafta uriasa, sunt si frumoasa si inteligenta (si modesta rau), si cand frumoasa n-oi mai fi, desteapta tot raman, si aia se numeste distinctie. Da alea proastele, saracele, tre sa aiba si ele ceva. Si tre sa recunosc ca la cate proaste urate am tot vazut, cand dau peste una care e frumoasa mai zic si saru-mana. Proasta e oricum, aia nu poate schimba. Dar macar ii sunt recunoscatoare pentru aportul estetic la mediul inconjurator. Auzi ma, tanti cu portocala, saru-mana ma!

No comments: