Thursday 3 May 2007

civilisation, here I am [arh]

Mai frate, am facut-o. Pai cam dupa craciun ma suna taica-meu. Hopa, zic, si-o adus aminte. Da, mai, isi adusese aminte si mai interesant ma si invita la munte de rev. Pfuai, sa dau pe spate. Bah, eu planuiam sa dorm ca porcul de rev si sa ma doara la basca dar ma tenta niste aer de munte, o catarare mica, un traseu, ceva. Buuuun, ma asigura taica-meu ca e totul aranjat si organizat. Si ma iau si plec.

Ba frateeeeeeeee, asa plictiseala ca la munte n-am mai vazut de mult. M-a pus dracu sa plec la munte la chef de babalaci. Traseele oarecum organizate erau prin sate. Foarte interesant, nu? Sa te plimbi prin sat cu babalacii cu viteza melcului. Intr-un final pe ultimele doua zile se anunta trasee mai de soi. Cam de o ora traseul, tot cu viteza melcului cocosat. Unul era obsedat de desprinderea iederei de pe copaci, "salva" copacii. Nevasta-sa defrisa p'acol, ochind pomisori si catalogandu-i drept bonsai. Am luat si eu vre-o 7 he he. Apropos, asta era rezervatie naturala si nu prea aveam voie sa ii luam de p'acolo. Al doilea traseu era a doua zi cand a plouat cu galeata si, spre deosebire de babalaci, eu nu m-am dus. In schimb am stat si am plantat conifere cu tata, chestie care a fost destul de cool.

Pe langa asta cea mai mare distractie a fost potolulu. Mai frate, mancau astia ca la spital. Si-au adus mancare cam pentru o luna, doua. Si au stat o saptamana. Cel putin trei sfert din mancare am dus innapoi in Timisoara si am ami si aruncat din ce se stricase. Sa te lesini.

Ah, lasand la o parte faptul ca n-avem calculator, televizor sau macar o carte (tampita mai sunt) babalacii dadeau stingerea la 8 seara. Sa lesini, te apuca toti dracii.

Si acum componenta trupei: trei antrenori de sport, un neamt, o arhitecta si o bagatoare de seama, pe langa asta 3 javre claustrate si una lasata in libertate p'acolo. A, si eu, un inginer. Vasta medie 45 cu mine si 52 fara mine. 2 fumatori si 5 antifumatori inraiti. Sugestie: cand iti cere cineva sa te lasi de fumat zi-i ca mine: "cand te lasi tu de bere ma las si eu de fumat". Merge. He he. Cel putin uneori. La babalaci nu prea tin argumentele logice.

Anyway... m-am intors la civilizatie si incerc sa uit de excursie. Si data viitoare cand mi-o venii sa mai accept invitatii dinastea, sper a fie cineva care sa imi dea una peste ochi sa imi revin.

No comments: