Thursday 3 May 2007

memento mori [arh]

Ieri: workshop
Tema: asteptarea
Subiect de improvizatie: ultima tigara inaintea mortii prin executie.

I-am dat gata. Vroiam sa mor si eu tragic si frumos, sa fumez tigarea exact ca si cum ar fi fost ultima. Nuuuuuuu, tanti coordonatoarea cica sa nu murim tragic ca orice fraier (baaaaah!) ci sa facem, vorba ceea, haz de necaz. Am murit in cel mai frumos mod posibil, masturbandu-ma in fata plutonului de executie si ultimele fumuri de tigara erau pe post de tigara de dupa. He he .. care va sa zica am murit cu zambetul pe buze, daca eram barbat puteam sa afirm ca mi-am bagat pula in ea de viata, pe romaneste.

La sfarsit tanti coordonatoarea ne spune ceva de genul "Mi-a placut ca ati avut idei diverse si ca aveti imaginatie, oricat de bolnava". Ha! asta a fost cu directie claraaaaaa. Zambesc. Da, ma, bolnava. Cum era poezia aia "m-am imbolnavit de moarte, intr-o zi cand m-am nascut". Frumoasa poezia, nu mai stiu, parca Barbu sau Blaga sau era Nichita Stanescu? Ma rog, unu din astia sigur.

Anyway, nu am facut-o pe bune, asta sper ca s-a inteles, am mimat, oarecum stupid, cica ma masturbam prin blugi, n-am simtit nimic lol. Nici n-a durat prea mult ca era timpul limitat. Si la sfarsit le-am spus: "and that's the way I want to die". (eu sunt dinaia care vorbeste doua limbi deodata, in aceeasi propozitie, amestec cuvintele, sunt sensuri pe care nu le gasesc decat intr-una din limbi, bleah .. de fapt ma dau mare :P)

Dar serios vorbind, exista oare un mod mai frumos de a muri decat asa? In momentul in care toate simturile tale sunt mai acute decat niciodata, cand sangele iti inunda toate capilarele, cand euforia iti strabate fiecare nerv si tot ceea ce simti e placere, orice atingere duce la fiori, orice rasuflare pe pielea ta aproape doare si esti fericit, atat de fericit ...

fericit cel ce moare cu pula sculata
a sa personala sau doar inserata

Poetul poporului, ce Eminescu ma, ala era nimic pe langa mine. He he, tampita mai sunt.
Sa mori, sa dormi ... si oare .. sa visezi? zicea nenea Hamlet (intr-o piesa de teatru, a scris-o un gagiu din Anglia, unu Shakespeare, tot asta a scris fraza "e ceva putred in Danemarca" nu era putred ma, trebuiau sa se mai spele aia). Asa.. deci Hamlet, pai mai, daca moartea e un somn cu vise pai eu pot doar sa sper ca sunt erotice. Ca din alea banale, ca te alearga ceasul prin dormitor, nu e nici o chestie sa visezi.

Isi poate oare inchipui cineva un mod mai frumos de a muri deca asta? Da... dar e oarecum o variabila. Sa nu faci sex, sa faci dragoste, ceva chimicale in plus, ceva senzatii mai intense si mai interesante. He he, asa as vrea sa mor eu: din dragoste ... dar nu cu Mircea Radu.
apropos ... v-am mintit ieri, nu sunteti niste idioti, hai ma, voi chiar m-ati crezut? hi hi .. pup si trece :)

No comments: