Saturday 26 May 2007

funny

Cenusareasa. Expresia sperantei. Toate fetitele, cand sunt mici vor sa cresca mari si sa se marite cu printul din basme, atunci cand totul pare pierdut, o sansa unica sa apara si pac! printu', dragostea, ever afteru'.

The funny thing is, vorba americanului, ca desi viseaza sa devina cenusareasa, majoritatea devin surorile cele insuportabile si mai tarziu mama cea vitrega.

He he, viata bate filmul, daca Oana Zavoranu l-a gasit pe Pepe totul e posibil. Muhahaha! Doamne, tocmai am avut un flash. Am vazut-o pe zavoranca gravida. Zdai seama, sigur iese fata, dinastia cimitireselor trebuie sa continue. O s-o rog si eu pe mama sa-mi cumpere un loc in show-biz. O fi scump sa fii vedeta? Ca in rest experienta ne arata ca nu trebuie sa fii prea inteligent, prea frumos sau sa ai vre-o calitate whatsoever.

Apropos de calitati, exceptia intareste regula, ce-o mai fi facand Teo? Dupa ce s-a "ingropat" la naiba stie ce televiziune, saraca, pe un salar de 300.000 de dolari pe an n-am mai dat ochii cu ea. Bine, nici inainte nu prea dadeam. He he. Da' era faina cand era cat dulapul, dupa aia a slabit si s-a cocostarcit, ma rog, shit happens, tot vorba americanului. Sunt totusi curioasa daca mai pupa tiganimea in cur pentru audienta.

Foarte tare, se pare ca manelele pierd teren, n-am mai auzit una de mult. sau poate n-am avut eu unde sa aud. Siuite ca numai de-al dracului pun acuma un Faramita Lambru si-o Maria Ciobanu, numa asa de suflet. As pune-o si de o Maria Tanase da' aia deja e un etaj mai sus. La calul balan cu dedicatie!

No comments: