Thursday 3 May 2007

holly shit [arh]

Era o reclama idioata la televizor cu niste penibilosenii crase, o adunare de scobiti care primesc niste cadouri de craciun din alea super stupide pe care daca le primesti vrei sa le bagi pe gatul aluia care ti le da. Bah si astia cand primesc porcariile alea asa se emotioneaza de parca ar fi primit diamante, ba parca asteptau de un an de zile sa primeasca alea cadou, probabil puloverele alea hidoase erau asa de scumpe ca trebuiau sa astepte sa le primeasca cadou (:)) ca nu si le puteau permite.

Asaaaa ... deci aia se emotioneaza si plang frate, cu lacrimi de crocodili, cu bulbuci, plang de sar puloverele pe ei. Ba frateeeee, cum plang aia ma .. ca in filme. Ma rog concluzia e ceva de genu ca romanii sunt un popor trist. Concluzie cretina. Ma rog incerc sa imi amintesc la ce era reclama dar habar n-am.

Tre sa vanez reclama sa stiu ce nu consum. Asa fac eu, produsele cu reclame tampite nu le cumpar, nu le consum. Rometelcom, zuzu, transavia, zapp si alte branduri cacacioase. Recunosc ca zapp am incercat si m-am lamurit. Apropos, chiar cand eram convinsa ca nu poate exista reclama mai tampita decat aia de la zapp online, cu copilu' ala enervant, au facut astiareclama la transavia cu copilu' cretin. Zboara, puiule ... te imprastii.

Deci revenind la aia plangaciosii, de ce mi-am amintit de ei. Pai ma, nush care e faza dar azi in birou siropau babele. Ma frate ma uitam de la una la alta ce au astea ma? Primisera neste cd-uri cu ceva muzica si-si amintisera de dracu' stie ce morti si chestii din tineretile lor bla bla. Ba, lasa ca e bine ca s-au terminat repede ca le-au distras atentia cu niste bancuri. He he ce dracu' ma .. vin sarbatorile astea cretine, tot prostu' se bucura, eu personal nu inteleg de ce. E o chestie comunista craciunul asta ca toata lumea e fericita si nimeni n-are bani. Ai liber de la servici si stai in bucatarie 3 zile sa freci la cozonaci si sa impletesti la sarmale, tai porc, faci carnati. Baaaaaaa! Voi sunteti normali? Ba, alata treaba n-aveti? Liber ma, vacanta, concediu. Stai acasa, te odihnesti.

Nuuuu. Nu noi. In loc sa stai acasa linistit sa te doara la basca si sa te uiti la tv te agiti sa faci cumparaturi, te agiti sa gatesti, sa faci, sa dregi, sa impodobesti, la tv te uiti degeaba ca nu se da decat reluari la filme tematice pe care le-ai vazut oricum si anul trecut si in fiecare an. Si cand le raspund celor care ma intreba ce fac eu de sarbatori ca eu stau acasa si dorm se uita stramb la mine. Pai nu te duci, nu te distrezi, nu te agiti. Bai ma, ce, eu trebe sa astept craciunul ca sa ma distez? Ete cacat, numa clisee, colinzi innebunitor de oribile, costumatii tampite, atmosfera fornaitoare.

Fuck X-mass! Na, ca m-am enervat ...

No comments: