Thursday 3 May 2007

ploua incet, incet [arh]

Zilele trecute cobor pentru un pachet de tigari. Cand ma intorc, la etajul trei era adunat soborul babelor din bloc si ma urmareau cu ochi avizi de vrajitoare. Le zambesc (am un zambet fermecator cand vreau, topesc orice he he) si le dau buna ziua. Una din ele, incurajata, ma intreaba: "Cum e sus?". Zambesc incurcata si raspund: "Bine, mai e de lucru". Alta prinde si ea curaj si mai arunca una: "Singura o sa stati?" "Da." raspund si le mai trag o faza de puppy eyes. La care alta, deja topita, scoate porumbelul: "Saraca...".

Ma pufneste rasul, dar pe dinauntru, ca sunt o diplomata. Bine ma, lasa ca vedeti voi cum se perinda pe la mine juma' de Timisoara. Mamaaaa ce barfe o sa mai traga. Le dau atata material ca o sa trebuiasca sa renunte cel putin la o telenovela ca sa aiba timp sa discute tot. New kid in town mah cotoroantzelor. Si mai sunt si o tzara curva, dar sa nu mai ziceti la nimen, shhhh!

Nah partea buna e ca m-am mutat (din 2006 inca dar voua am uitat sa va spun) si am testat izolatia fonica. Merge. Bag la maxim maneaua, opa scuze, vroiam sa zic Metallica (he he, v-am dat emotii un pic, asa-i?) cand vrea muschii mei ca nu deranjez pe nima. Ce cool. Mai ales ca eu sunt cam linistita de felul meu si nu prea fac galagie (numa in pat dar aia e o alta poveste). He he. Dar e bine sa stii ca poti.

O sa fie foarte folositor la cheful pe care il dau saptamana viitoare, asa de casa noua. Place casuta mea, zau. Asa catarata pe bloc, suie ca mine. E cozy, ma, si al naibii daca nu seamana cu mine, si cu pisu meu ca e in acelesi culori he he. Si la pisu meu ii place.

Z'dai seama ma, si stau singura, saraca de mine. Of, oare ce o sa ma fac? O sa ma transform intr-o baba acra cu matz in brate, o cotoroanta ddin aia barfitoare si antisociala. Da o sa imi iau matz negru atunci. Si o sa merg des la cimitir, ca la ce amici am astia promit (ce gluma macabra, nu? Ma-sa... ).

Gata ca am luat-o pe ulei, iarasi o sa zica astia ca sunt nefututa.

No comments: