Saturday 28 April 2007

adidas torshon [arh]

Imi faceam curatenie prin mailurile din thunderbird ca de ce se adunasera nu mai incapeau altele. Primesc de ani de zile mailuri cu tot felul de prostii, bancuri, filmulete etc. Cine stie cunoaste. Ashea.. Si dau peste un mail de acum cativa ani cu un poz in el, cu un bocanc din ala de munte photoshopat (ce-i drept cam din topor) si transformat intr-un hibrid hidos si haios intre bocanc si pantof cu toc inalt.

Imi amintesc de o colega de birou cu care nu eram colega atunci (si nici acum sper sa nu fiu prea multa vreme) cu care impartaseam aceste mici bucurii zilnice. Uitasem de mail si de poz de mult. Acuma imi amintesc cum se hlizosea in ultimul hal la pozu' ala si imi spunea printre grohaituri "tuuu, ce nebuni is astia, hah hah".

Si asta nu ar fi cine stie ce chestie dar mi-a mai aparut in minte si o alta amintire. Aceeasi colega, acum cateva zile, catzarata pe niste cizme cu toc cui, turcoaz cu alb, de lac, al caror model imita exact alura unui tenis cu sireturi si talpa caracteristica. Trebuie sa le stiti, erau la moda sau mai sunt si acum aceste oribilitati pe langa care pantoful din pozul de demult arata chiar decent. Bravo, mah, prostie pe picioroange, acu' cativa ani te hlizoseai la poz si acuma devenishi tu hlizosenie ambulanta. Ca sa vezi cat de constante sunt femeile.

Trebuie sa observ la ce se mai hlizeste, poate scriu o carte despre tendintele modei din viitor. Asa se scriu sefeurile.

No comments: