Monday 16 April 2007

lost

Cum e sa pierzi ceva ce n-ai avut niciodata? Sa vezi pentru o fractiune de secunda ceva care arata atat de familiar incat ai impresia ca a fost destinul tau pentru totdeauna. Sa realizezi cat de aproape a fost intotdeauna si totusi cat de departe pentru ca nu l-ai vazut, pentru n-ai stiut ca e acolo.

Respect. La naiba. Sa pui mana si sa iei. Curaj. Sau cum sa iubesti un balon de sapun. Sa-l privesti doar cu jind tremurand la frumusetea lui imateriala. O frumoasa iluzie. Il atingi si l-ai pierdut. Si apoi sa regreti o viata frumusetea pierduta. Mereu aproape si mereu departe. The forbiden.

E chiar romantic intr-un fel. Intr-un fel dureros. N-am sa inteleg niciodata. Nu inteleg de ce toate lucrurile care te pot face cu adevarat fericit trebuie sa doara. Si dor. Intotdeauna dor. Sau poate sunt o masochista nativa si nu pot sa iubesc decat lucrurile care dor.

If I go, I will ever wonder. If I stay it will disapoint me. It allways does. Not because it is disapointing in itself but because i am so disapointable. Dezamagibila. Ce cuvant am inventat. Funny.

Ascult zgomotele noptii din jurul meu. Sunetele tastelor. Simt somnul meu retezat, chinuit in asteptare si acum pierdut. Si pentru ce? Pentru posibilitatea care n-o sa vina niciodata.

Intotdeauna am crezut ca nu mi se cuvin lucrurile pe care le doream. Intotdeauna am ramas perplexa cand le-am obtinut. Si intotdeauna am suferit ca un caine cand le-am pierdut. Cred ca din cauza acestor pierderi nu ma gandesc niciodata ca as putea obtine lucrurile pe care mi le doresc. Intotdeauna le privesc de la distanta, dorindu-le, neindraznind sa le ating. Iar in momentul in care mi se sugereaza ca balonul de sapun ar fi al meu, intind mana suferind dinainte pierderea frumusetii lui. Si intotdeauna se sparge. Si ramane un cerculet efemer si alb.

Viata mea, o serie de cerculete efemere si albe, o urma lunecosa si prafuita pe care o las in urma. M-am saturat. M-am plictisit. Mai si pleaca dracului din viata mea. Prefer sa nu stiu niciodata cum esti decat sa ajung sa te cunosc, sa te doresc si sa te pierd.

No comments: