Saturday 28 April 2007

+/- [arh]

Nu, ca daca mai stau mult cu mama in casa eu ajung la stirile de la ora 5. Seara cand ajunge acasa de la munca si da cu ochii de mine se defuleaza de stresul de peste zi. Nu se lasa pana nu ma enervez si eu. Dupa aia se calmeaza. Eu imi descarc nervii pe pisica. Pisica se uita la mine a mila, iar dupa ce se asigura ca nu va zbura nimic pe traiectoria pe care se afla imi intoarce fundul cu dispret si se linge pe labute. Moment in care eu ma innmoi ca inghetata si ma calmez brusc. Am o matza, cea mai faina matza din lume.

De cateva zile cand ajunge acasa mama se ia cu alte preocupari si uita sa urle pana cand adoarme. Si din momentul ala doamne fereste sa ma treaca la buda. Daca ma trece la buda ma tin. Dar, fatalitate! Ma trezesc de obicei la ore mici si e musai sa ma duc ca altfel nu mai pot adormi. Si ma duc. Si mama se trezeste. Stii, ca atunci cand uiti gazul aprins si te trezesti noaptea din somn cu senzatia ca trebuie sa il stingi. Ca altfel nu o trezesti nici daca tai lemne cu drujba. Si iese ca un zombi din dormitor, cu ochii carpiti, in pijamaua cu bulinute (zau ma, cu bulinute, te imprastii) si incepe cu ce-si aduce aminte:

- Ai luat mostra pentru mobila de bucatarie? Tu nu esti in stare sa iti faci un pat, tre sa te duci 3 metrii mai incolo si nu esti in stare, o sa dormi pe jos .. etc etc

Eu, care dorm pe buda, si pisicu care bea apa de la robinet (pastele masii de matz rasfatat, lasa ca o intarc eu) ne uitam la ea cu un ochi mare si unu inca chinuit de lumina neonului. Matzu face faza cu intorsul cozii si vazutul de treaba. Eu ma trezesc (dureros), ma dezmeticesc, ma enervez si ma ratoi la ea:

-Bah, la 4 dimineata de mobila mea te fute pe tine grija? Da-o in masa de mobila, iaca mi-oi face-o in ianuarie, unde e graba? Ce, dorm pe jos? (precizez ca am o saltea 210x190 cm ramasa mostenire de la exu') Da'o'n pizda masii de mobila.

Se uita la mine tuguind buzele a dispret.

- Iti las niste bani, ai nevoie pentru maine?

Raman perplexa. Ma depaseste situatia. Ce e in capul maica-mii la ora 4 dimineata nici raposatul Freud nu ar putea ghicii. Imi lasa bani, exact cat spun eu, pana in 5 milioane nici nu clipeste. Apoi, daca i-as cere 4 mil juma in fiecare zi, cam cate zile as avea nevoie ca sa imi iau BMV? He he. Simpatica maica-mea. Dar cam zaluda. Am pe cine semana. Daca o iau pe urmele ei oare i se face cuiva mila sa ma impuste?

Mi s-au facut promisiuni solemne ca maine ma pot muta in barlogul meu. Deja ma distreaza chestia asta. Pana acum mi se promitea solemn "saptamana viitoare" si asta in fiecare saptamana din ultimele 6. Acuma am ajuns la "maine". Pai in ritmul asta cred ca p'in februarie chiar ma mut (nu precizez anul). Ma exaspereaza chestia. Parca sunt la camera ascunsa combinata cu big brother. De fiecare data cand ma duc sa vad ce tampenii a mai facut constructorul ma astept sa iasa din pereti Andrei Gheorghe si sa imi spuna "esti cea mai slaba veriga!"

No comments: