Saturday 28 April 2007

frustrari medievale [arh]

De cateva zile am un program infernal. Azi as fi avut de lucru toata ziua. Acuma iau o mica pauza asteptand un raspuns cu indicatii de ce sa fac mai departe. In ciuda acestui fapt azi am fost la restaurant. La un pranz "de firma" la care nu e musai sa te duci dar daca nu te duci esti catalogat drept antisocial, ca sa nu zic salbatic. Nu ca nu as fi refuzat categoric de 4 ori invitatia, dar azidimineata la 12 primesc un telefon de la shefa "vezi ca intr-o ora vin sa te iau.. a, nu te-am trezit, nu?". Nu, shefa, sa traiti, intr-o ora sunt gata .. pastele masii.

Abia cand am ajuns la restaurat am realizat ca uitasem amanuntul fatal. Locatia. Camelot. Asta, Camelotul, e o chestie cu o idee destul de interesanta, restaurant cu specific medieval. Dar pe mine ma scoate din sarite stilul tampit in care trateaza unele chestii. De exemplu:

- musai si neaparat tre sa vina chelnerul sa iti lege babetica de gat. Da, da, babetica! din aia de care au copii mici doar ca o idee mai mare si fara michi moushi. Data trecuta cand a dat una sa mi-o lege de gat, eu zic "nu, multumesc" aia de colo: "nu, ca e obligatoriu". Zaaaaaaaaau? Imi picase falca pe jos.. frate, adica cum obligatoriu, ma? Mi-era si frica sa mi-o dau jos, ma gandeam ca vine aia sa mi-o lege la loc ba imi mai da si una peste ochi. Pana la urma am dat-o jos. Cacat, ce legatura are medievalu' cu babetica?

- tot data trecuta cer o cola "fara, pahar, in sticla si cu pai" (imi place sa fac bulbuci :)). Nu, zice aia, nu se poate, v-o aducem in cana. Da' eu vreau in sticla, comentez eu cu tupeu. Nu, se poate, zice gagica si pleaca. Ba, lasa-ma!

- dau sa citesc meniul. Frateeeeeeeee, au aia niste denumiri, te lesini. "puicuta proasta" "pana vanatorului" chestii din astea nu mai tin minte ce cred ca scrie si le ei pe site www.camelot.ro sau asa ceva, nush (fain facut site-ul). E, denumirile ca denumirile dar scrisul... au ales un font hieroglific, cica medieval, iti strici ochii incercand sa descifrezi ce scrie acolo. Sau ma rog, asa am facut eu data trecuta ca acuma mi-a zis si mie careva ca scrie normal dedesubt ce contine treaba.
- cerusem o portie de macaroane cu branza (le ador, azi nu mai aveau), aduce aia macaroanele. Dau sa iau furculita.. n-aveam. Drace, tanti, imi aduceti si mie furculita ca vad ca ati uitat-o. Aia de colo: "Fara furculita!" Holbez ochii: cum fara furculita? "Nu se mananca cu furculita" . Ba a naibii, ce taran sunt, eu acasa mananc cu furculita. Cica acolo nu.. te descurci cu lingura, cu mana .. treaba ta, furculita n-ai voie. Hai tanti, ma rog eu de ea, da-mi si mie o furculita ca sigur aveti ca sunt tacamuri de set (mai stiu si eu cate ceva). Nu, frate, nu ai voie furculita.

Bai frate, auzisem eu ca sunt unii masochisti carora le place sa mance in restaurante din astea cu tortionari, sa iti dea chelnerul peste ochi cand faci ceva rau. Ba, las-o dracului, ma duc la restaurant sa manac, sa ma simt bine, daca vreau eu sa mananc cu furculita treaba mea, mananc cu ce vreau. Manac si spaghete cu paiul daca vreau. Da' nu la Camelot, stav-ar in gat specificul medieval.

No comments: