Thursday 26 April 2007

la hotel , la mama acasa [arh]

Ei, asta nu e prima oara cand trag la mama acasa ca n-am pe unde sta. Acum imi amintesc de acu' multi ani cand eram tanara si inca mai credeam ca o sa rup muntii. Tocmai ce ma intorsesem de la Bucuresti, tot in tranzitie, am stat v'o saptamana la ea in drum spre Lugoj. Agatasem si eu un gagiu de la mama dracului sa ma ajute la Lugoj cu muntii aia, bun gagiu.

Vara, frumos, noi doi singuri acasa intr-o dupaamiaza racoroasa, la mama in sufragerie, tocmai ce ii aratam cat de moale e canapeaua lu' mama chiar si cu mine deasupra. Usa era inchisa, aer conditionat. Aveam si o rochie pe mine. Si cum testam noi cat de trainica e canapeaua numa ce se aude usa de la intrare. Inghet. Pana sa apuc sa fac un gest se deschide si usa de la camera. Apare frate'meu in usa, se uita la noi, noi ne uitam la el... el aproba din cap, scoate un "aha" si iese. Asta sa se lesine sub mine, eu sa ma lesin desupra, radeam ca prostii. Destul de vesela situatia pentru un coitus interruptus (ma, eu nu's foarte sigura ca asa se scrie, da se intelege).

Tot in saptamana aia asteptam noi cuminti sa parcheze mama in dormitor, aia cand adoarme n-o trezesti nici cu cutremurul. Pana sa adoarma ea incepe nush ce film si mai stam sa ne uitam la ala, o mai intindem noi cu discutii si uite asa ne prinde ora doua doi porumbei dintre care porumbita abia astepta sa se aseze pe creanga. Pe la doua juma eram in mijlocul problemei cand .. se aude fatala usa de la intrare. Cum eu nu mai aveam rochia salvatoare si n-as fi vrut sa il las pe frate-meu cu sechele pe viata, umflu rapid o perna (are mama niste pernoaie la canapea) si o plasez strategic in mijlocul campului vizual. Bineinteles ca pe ala micu il mananca in cur si iarasi da sa intre. Intra, ca la el acasa, deh, mai aprinde si lumina (ca aia de la teve nu era de ajuns) si vede scena mioritica: eu catarata pe calorifer cu un pernoi in brate si un ochi bulbucat (pe alalat il inchisesem din cauza luminii) si armasaru' sprijinit de masa, in costumul lu' adam indicand nordul, cu o fata resemnata. Frate-meu analizeza din ochi situatia dupa care ofteaza: "ba, dar voi altceva nu mai faceti".

Sa te apuce dracii si mai multe nu. Stau si ma intreb. cum mama naibii stau ma unii cu parintii in casa toata viata, mie intr-o saptamana mi s-au redus nervii la jumate. Am invatat sa mi-o trag iepureste. Ce sa mai zic acuma, ca stau deja de o luna la ea. Singura. Sunt nefe de doua spatamani. Imi mai povestea un amic, cand facuse el ochi pe la 15 ani, il lauda maica-sa la toate vecinele ce copil cuminte are ca in fiecare dimineata isi face patul ba mai spala si cerarsafurile. Sa lesini de ras. Cum spuneam .. abia astept sa ma mut.

No comments: