Saturday 28 April 2007

chilotelul buclucas [arh]

Din capitolul anamneza.

Azi a fost zi mare. Am fost la epilat. Din ala cu ceara, da. Stiu eu o gagica la care ma mai duc cand mi-e lene sa ma despadurez singura. Fata de treaba, reuseste sa scoata cam 80 la suta din fire si numa bine, mi-e mie mai usor sa dau cu aparatul. he he

Data trecuta cand am fost pe la ea imi lasasem hainele pe un fotoliu din camera, mi-a zis ea ceva de genul ca ala ar fi fotoliu' lu' "Cezi" dar pe mine ma lasa cam rece treaba asta cu toate ca nu stiam cine e "Cezi". In fine, ma epileaza aia chestii socoteli si dau sa ma imbrac. Cand sa ma imbrac, surpriza, nu mai gaseam chilotii. Ma, ce dracu' ca doar i-am lasat deasupra pantalonilor. Caut io p'acolo, prin haine, nimica. E a dracului, triunghiu' bermudelor, zona crepusculara; stiam ca nu mai e nimeni acasa. Deja ma gandeam ca mi i-au rapit extraterestrii, z'dai seama ce titlu de ziar ar fi fost?

Cum eram eu in mijlocul acestei dileme existentiale, vine sa ma verifice amica, daca am nevoie de ajutor la imbracat, la legat de sireturi, din astea. Ma', zic eu, m-am tampit de tot, nu-mi gasesc chilotii. Numa' vad ca se infoaie asta si incepe sa strige: "Cezi, cezi". Cine pastele masii e Cezi, ma? Numa vad ca vine o javra prapadita dand din coada la greu si .. cu chilotii mei in gura. Holbez ochii si imi pica fata. Ajunsesera chilotii mei guma de mestecat canina. Chilotii mei la opj'de mii bucata. (singura pereche ca restul de 100 erau la douaj'de mii) Dupa ceva negocieri cu bestia recupereaza gagica ciunga. Pardon, chilotii. Daca eram Superman catelu' ala ajungea carbon 14 la cum m-am uitat la el. Examinez obiectul, a dracu', erau intregi. Decat ii morfolise jigodia. Vezi ma ce inseamna chiloti la opj'de mii bucata? Calitate, nu gluma. Pai sa fi fost unul din aialalti plecam acasa in curu' gol.

Totul e bine cand se termina cu bine, mi-a dat gagica un protejslip dinala sanatos, l-am infasurat si eu cum am putut dupa atele de la chilotii mei si m-am tarat asa 400 de metrii pana acasa. Atuncea. Azi, ajung la ea, si gagica incepe sa strige dupa javra: "Cezi, Cezi, uite-o pe alinuta, ti-o fost dor de ea? Mai tii minte cum i-ai furat chilotii?" Da, ma, i-o fi fost dor jigodiei de chilotii mei. Dupa fata nu parea prea impresionat, poate intre timp a avut ocazia sa guste oaresce chiloti mai elevati la 2-3 sute de mii, poate chiar unii din aia fatosi rau, la un milion hehe. Sau, mai stii, poate v-o pereche din aia comestibili cu cust de salam. A dracu' javra.

No comments: